duminică, 20 martie 2016

Douglas Box of Beauty - editia martie 2016

Mi-am achizitionat aceasta cutie ca un moft si de suparare ca o fosta prietena si colega mi-a accesat contul de Facebook. Cum e o vorba in popor ¨Fereşte-mă, Doamne, de prieteni, că de duşmani am eu grijă!¨ - foarte inspirata cugetarea si de actualitate, din pacate.  

Pe de alta parte am vrut sa ma rasfat deoarece imi definitivasem o parte din lucrarea de diseratie. Iar pretul (69 ron pentru posesorii de card Douglas) mi s-a parut accesibil. Asadar am fost in magaziunul Douglas din Afi si dupa 15 minute era posesoarea acestei cutiute.

Cutia contine urmatoarele:
2 produse in marime originala:
–          Toni Gard Seaside Woman Eau de Toilette 15 ml
–          Stenders balsam pentru buze 4,8 g
4 miniaturi de lux:
–          Kardashian Beauty Ulei tratament pentru par 15 ml
–          Biotherm Blue Therapy Serum 7 ml
–          Biotherm Blue Therapy Crema de noapte 5 ml
–          Collistar capsula anticelulita
Vouchere valorice:
Voucher 10 lei, valabil la achizitia de produse Kardashian Beauty in valoare de minim 59 lei; voucher 30 lei, valabil la achizitia de produse Biotherm in valoare de minim 150 lei;  voucher 10 lei, valabil la achizitia de produse Stenders in valoare de minim 90 lei;  voucher 30 lei, valabil la achizitia de produse ingrijire corp Collistar.
Voucherele valorice pot fi utilizate pana la 31 mai 2016, pentru o singura achizitie.

 Parerea mea despre produse:

Parfumul Toni Guard Seaside, asa cum sugereaza si numele este un parfum racoros, cu note marine. Eu n-am mai folosit de foarte mult timp astfel de parfumuri placute pentru simtul olfactiv, dar fara o amprenta personala. Parfumurile care ma definesc sunt spre exemplu Givenchy Amarige, Gucci by Gucci, Jasmin Noir Bvlgari, Poeme Lancome sau Tresor Midnight Rose. Pe langa aceste parfumuri pe care le recunosc din zeci de parfumuri si de care nu ma satur sa le port iar si iar acesta este un parfum usor de trecut cu vederea. (in doua cuvinte genul de parfum care ar putea sa fie achizionat din supermarket). Cu toate acestea are un mare plus, dupa parerea mea; anume ca poate fi folosit cu incredere vara, deoarece notele subtile marine se preteaza acestui sezon. 

Daca l-as mai cumpara o data? Sincer, nu. Nu mi se potriveste si nici nu e foarte persistent (sau cel putin eu nu il simt dupa dupa 2-3 ore).

 Balsamul de buze Stenders e senzational. Are un gust fructat si e foarte cremos. Nu am mai folosit pana acum produse Stenders, dar cu siguranta o voi face de acum inainte. Acum transfer acest balsam de buze in toate gentile pe care le port, deoarece este hidratant, nu se intinde (untul de shea ¨e vinovat¨).

Kardashian Beauty Ulei tratament pentru par 15 ml. Contine ulei din seminte de chimen negru. L-am folosit de doua ori pana acum. Am aplicat in palma o mica cantitate pe care am distribuit-o uniform prin masaj la inceput la varfuri si apo spre radacina. Nu va temeti sa treceti degetele pe toata suprafata parului, acest ulei nu ingrasa parul deloc. Un mic minus (care poate fi inteles, doar este un produs ce contine 100% ulei din seminte de chimen negru) este ca miroase a...chimen. Dar avand in vedere ca mi-a lasat parul matasos si stralucitor si mi l-a si indreptat putin (eu am par care tinde sa se increteasca), cu siguranta l-as recomanda. As fi preferat sa fie comercializat in gramaje mai mici (nu numai 500 de ml).

Collistar capsula anticelulita - La instructiuni se recomanda utilizarea unei capsule pentru tot corpul. Nu stiu cum sunt altii, dar eu mie abia mi-a ajuns pentru un picior. Este foarte usor absorbit de piele si am transferat cu greu o mica cantitate pe celalat picior. Iar pentru ¨aripioare¨ nu mi-a ramas o picatura. Am simtit efectul imediat, pielea parea mult mai ferma. Catifelata cu siguranta. L-as achiziona cu drag, daca ar fi comercializat in cantitati mai mari (borcanul cu 17 capsule la 175 ron mi-ar ajunge cel mult o saptamana).


Biotherm Blue Therapy Serum 7 ml si Biotherm Blue Therapy Crema de noapte 5 ml

Am folosit serumul dupa care am aplicat crema de fata. Serumul este usor incorporat in ten. Are si o pipeta, perfecta pentru dozarea produsului in functie de nevoie. Am aplicat cateva picaturi pe care le-am intins pe fata si gat prin miscari circulare.
Crema are un parfum discret si o textura consistenta. Inca nu sunt convinsa de aceste produse, le-am folosit doar de doua ori. Totusi sunt multumita ca nu sunt comedogenice si sunt usor absorbite de piele. Eu le folosesc deoarece am tenul mai mereu obosit si o viata dezordonata care si-a pus amprenta pe el.

Imi place sa testez mai multe produse pana sa-mi achizitionez ceva, asa ca cu siguranta voi mai testa cateva mostre pana sa ma decid asupra unei game anume. Deocamdata ma multumesc cu serumul cu efect iluminator de la Estee Lauder si serumul de la aceeasi firma Advance Night Repair. 

Concluzie : Aceasta cutiuta magica iti da ocazia sa testezi la un pret accesibil produse variate. Este recomandata persoanelor care sunt deschise la noi sugestii. De exemplu, o persoana foarte multumita de uleiul ei de argan de par va fi greu de convins sa il schimbe cu un ulei din seminte negre de chimen. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu