duminică, 20 martie 2016

In aceasta seara vreau sa va prezint ritualul meu de infrumusetare pentru un inceput de saptamana infloritor!

In urma selectarii mele in campania #buzzsecom, am intrat in posesia unor produse cosmetice naturale, pe care le folosesc in nenumarate combinatii.


In aceasta seara am decis sa imi prepar o masca de par pentru hidratare intensa, sa-mi curat tenul temeinic dupa care sa aplic o crema cu efect restructurant pentru epiderma (tenul meu era obosit si tern in ultima perioada), iar pentru corp am folosit ulei de avocado pe care l-am aplicat imediat dupa dus.


Ingrediente:

  • ulei de avocado din gama de fito-dermatocosmeticelor Life-Flo de la  Secom
  • ceai de musetel
  • crema de fata RADIANTSKIN cu HA de laSecom
  • exfoliant de corp cu cafeina
  • crema si masca hidratanta din gama Happiness de la Gerovital
  • gel crema de dus îmbogățit cu Pro Vitamine și uleiuri prețioase de la Nivea
Am inceput sa-mi prepar masca de par. Am folosit aprox. 7 ml ulei de avocado Secom peste care am adaugat aprox. 50 de ml de ceai de musetel (deoarece am parul saten deschis, folosesc musetel pentru ca parul sa capete acele frumoase reflexe aurii). 
 
Am folosit un pulverizator in care am introdus cele doua ingrediente. Dupa ce l-am agitat foarte bine, am pulverizat din abundenta pe tot parul, de la radacini spre varfuri. Dupa ce am terminat de aplicat masca, am infasurat un prosop umed pe cap. Masca trebuie lasata sa actioneze o ora.
In acest timp am avut grija sa-mi curat temeinic fata. Am folosit crema hidratanta de la Gerovital imbibata intr-o perie automata de curatare a tenului.

M-am clatit, iar apoi am aplicat masca hidratanta cu extract de zmeura tot din gama Happiness Gerovital.

Dupa ce am lasat masca de par sa actioneze, am intrat la dus. M-am samponat de doua ori ca sa ma asigur ca am inlaturat orice urma de ulei de avocado. 

Pentru corp am folosit un scrub exfoliant cu cafeina achizitionat recent dintr-un supermarket. Imi place ca imi lasa pielea catifelata.

Dupa dus, pe pielea inca umeda am aplicat ulei de avocado Secom. Spre surprinderea mea, uleiul a fost absorbit foarte repede de corp, iar pielea era catifelata. Fiind un produs 100% natural, fara parabeni, parfumuri sau coloranti, nu are nici un miros. Personal, prefer un produs eficient in pofida unui produs foarte frumos mirositor.

Pe fata mi-am aplicat crema de fata RADIANTSKIN cu acid hialuronic de la Secom

Aceasta crema are o textura onctuoasa si un miros ademenitor de fructe de care nu ma mai satur. De obicei cremele cu acid hialuronic nu miros foarte placut, asadar nu ma asteptam sa fiu asa placut surprinsa. In afara de acid hialuronic, aceasta crema mai are in compozitie anghinare, samburi de struguri, ulei de luminita noptii, unt de shea, MSM, glucozamina. Am ales sa testez aceasta crema la recomandarea unei doamne de la un salon de infrumusetare pe care obisnuiesc sa-l vizitez. Mi-a povestit despre aceste produse, dar am ascultat doar din complezenta recomandarile dumneaei, deoarece am fost destul de dezamagita de multe produse (culmea mai ales din gama de dermatocosmetice) care erau fie comedogenice, fie imi provocau reactii alergenice.

Acum ma bucur ca am sansa sa testez acest produs si sper sa fie o crema pe care o voi cumpara iar si iar.

Aceasta este ritualul meu din aceasta seara.
 
Vreau sa va povestesc in cateva cuvinte despre produsele de la SECOM pe care am placerea sa le testez in cadrul campaniei  BUZZSTORE  #buzzsecom . 
 
Produsele din gama Life-flo contin ingrediente naturale, nu contin parabeni sau alti conservanti. Conservarea acestora este naturala, prin antioxidanti naturali ai plantelor si fructelor din compozitie, iar parfumul lor este datorat uleiurilor eterice din compozitie.
Pentru iubitori de animale...trebuie sa stiti ca aceste produse nu sunt testate pe animale!
 
Produsele sunt disponibile in recipiente cu volum mare - spre exemplu uleiul de avocado il gasim intr-o sticla 473 ml. De ce sa folosesc acest ulei? Pentru ca:
  • Contine ulei pur de avocado, provenit din cultura organica, obtinut prin presare la rece
  • Este o sursa bogata in vitaminele A, B1, B2,B5, aminoacizi si alti fitonutrienti cu efect emolient si hidratant
  • Contine acid oleic, acid gras important pentru efectul regenerant
  • Are o formula imbogatita cu vitamina E, cu actiune antioxidanta                                                                                                                                              Cum pot sa-l folosesc?
  • Pesonalul din magazinul  SECOM a fost foarte bine pregatit si am aflat multe secrete de frumusete de care nu auzisem pana atunci. Domnisoara consultant mi-a recomandat acest ulei si pentru demachierea tenului, in special pentru zona sensibila din jurul ochilor. Am incercat inca din prima seara si este un demachiant foarte bun pentru zona ochilor (eram rimelata cu rimelul meu preferat de la Esee Lauder Somptuos care este rezistent la transfer) dar si pentru ten (folosisem fond de tenul Maybelline, cu acoperire medie). Mi-a curatat fata impecabil si nu imi simteam pielea deloc uscata, ca atunci cand folosesc demachiantele obisnuite
  •  Masca de par cu ulei de avocado mi-a facut parul stralucitor si matasos
  • L-am folosit pentru ingrijirea mainilor dupa ce am spalat vasele. Imi place ca se absoarbe foarte rapid in piele
  • L-am aplicat dupa dus pe intreg corpul, pentru hidratare intensa. Avand biocompatibilitate ridicata, este usor incorporat de corp
  • In zilele urmatoare o sa incerc sa prepar masti de corp si fata cu argila in combinatie cu ulei de avocado.     

Il recomand cu caldura pentru hidratarea intensa si regenerarea pielii sensibile datorita actiunii intens nutritive, dar si a efectului reparator persoanelor cu piele uscata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu