duminică, 27 martie 2016

Masca de fata homemade pentru tenul tern si lipsit de luminozitate

#buzzsecom

Pielea isi pierde stralucirea naturala cand lipsesc anumite vitamine si minerale din corp, odata cu inaintarea in varsta, din cauza deshidratarii, stresului, poluarii, sedentarismului, alimentatiei nesanatoase (lipsita de nutrienti) si lista poate continua.

Desigur, cea mai buna cale de a avea un ten luminos si un corp sanatos este adoptarea unui regim de viata echilibrat. Dar, pentru ca nu avem foarte mult timp pe care sa-l dedicam ingrijirii personale, avem nevoie de tratamente faciale si corporale naturale, eficiente si de buna calitate.

In aceasta saptamana am avut ocazia, datorita Buzzstore si Secom, sa testez produse fito-dermatocosmetice naturale din gama Life-Flo.

Astazi mi-am facut o masca de fata pentru curatarea si hidratarea tenului.

De ce avem nevoie?
- 1 capac pudra de argila de bentonita Secom - stimuleaza detoxifierea cutanata prin indepartarea excesului de sebum, a celulelor devitalizate, a toxinelor si altor impuritati
- 6-7 picaturi (1 lingurita) ulei de avocado Secom - contine vitaminele A, B1, B2,B5, aminoacizi (cu efect emolient si hidratant), acid oleic (acid gras important pentru efectul regenerant) si vitamina E (cu actiune antioxidanta)
- 1/2 ceasca de ceai de musetel- galbenusul de la un ou; galbenusul de ou se foloseste in masti pentru hidratare intensa a tenului uscat sau cicatrizat deoarece contine multe grasimi naturale, persoanele care isi doresc o masca cu efect de lifting, pot folosi albusul de ou (contine proteine si ajuta la umplerea ridurilor fine).
- 1 lingurita de iaurt natural - pentru curatare intensa
- cateva picaturi de vitamina C - stimuleaza producerea colagenului si trateaza cuperoza

Cum se face?

Ne trebuie un bol de ceramica si o spatula de lemn sau plastic pentru omogenizarea ingredientelor. In bol punem galbenusul de ou, un capac de pudra de argila, 1 lingurita de iaurt, cateva picaturi de Vitamina C (se gaseste la Plafar, fie sub forma de praf, fie sub forma de picaturi), si o lingurita de ulei de avocado. Amestecam ingredientele cu o spatula de lemn si adaugam treptat ceai de musetel pana cand masca capta textura corespunzatoare astfel incat sa poata fi intinsa pe fata. Eu am folosit o ceasca mica de ceai, deoarece am aplicat masca si pe gat si decolteu.

Rezultatul : un ten curat, luminos si hidratat.

Am fost surprinsa placut de masca mea care avea un aspect "profesional". Folosesc frecvent masti de argila pentru detoxifierea tenului si a corpului, dar de cate ori le prepar, niciodata nu imi ies ca in saloanele de cosmetica, in special textura.

Ei bine, de data aceasta masca avea un miros placut datorat ceaiului de musetel si o textura omogena datorata argilei de bentonita.

Am aplicat masca pe tenul curat, gat si decolteu si am asteptat sa actioneze timp de 15-20 de minute, dupa care am indepartat-o cu apa calduta.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu