joi, 24 martie 2016








Parfumul Di Palomo Mulberry - Editie Limitata de iarna

Mulberry=duda

In aceasta iarna, dupa Craciun, cand iesisem de la facultate, am zis sa ma duc sa ma plimb prin Carrefour Orhideea.

Zis si facut. Nu planuiam sa-mi achizitionez nici un parfum, nici o lotiune de corp...nimic...dar am o mica slabiciune...parfumeriile...daca se lanseaza un nou parfum pe piata si eu nu i-am disecat toate aromele, nu am facut nimic.

Asadar am intrat in parfumeria Marionnaud, caci nu voiam sa mai fac doi pasi pana in Sephora. Am primit cateva produse cadou achizitionate exclusiv din Marionnaud (marca proprie sau nu) de la sora mea si pot sa spun ca mi-au placut (mai precis un gel de dus exfoliant cu trandafiri si crema de corp, ambele gama Rose Sensuelle).

Am vazut la intrarea in magazin un mare poster cu parfumul Di Palomo care se traducea cam asa : Parfumul Italiei facut in Uk. Am zambit. Si totusi...De ce nu as incerca ceva de care nu am auzit? Si mai mult Mulberry...Wow... nu am mai avut niciodata un parfum cu note de varf de dude.

Am intrebat unde sunt parfumurile Di Palomo si m-am indreptat spre raion. M-a uimit diversitatea parfumurilor si a produselor : gel de dus, lotiune de corp, uleiuri aromate, betisoare parfumate, parfumuri. Cand am miros sticla m-a izbit o aroma placuta florala : nu era esenta de trandafiri, sau ambra (pe acestea le recunosc primele). Oricum mirosul era floral-senzual, dulce cat sa nu irite mucoasa nazala, fresh mai putin.

Mi-am spus in acel moment ca, daca notele de varf ale parfumului persista toata ziua, va fi acel parfum pe care mi-as dori sa-l port iar si iar. Mi se parea ca seamana cu Gucci Eau de Parfum II, unul dintre cele mai purtate parfumuri (l-am primit cadou de 3 ori si mi l-am cumparat si eu de 3 ori). Deci, daca nu cel mai iubit, Gucci II este cu siguranta cel mai purtat. Oriunde si oricand. Dar nu asa se intampla, din pacate.

Acest parfum s-a gasit in editie limitata de iarna, nu este un parfum tocmai scump, ambalat in sticla de 50 de ml costa 89 (eu am platit 69 cu card de fidelitate Marionnaud).

Eu mi l-am achizitionat pentru ca aveam nevoie de un nou parfum si m-am gandit ca daca se gaseste in editie limitata de iarna, poate n-o sa-l mai gasesc pe rafturi.

Este un parfum floral, dulce, senzual, cu notele de varf de dud, bergamota si mandarina. Notele de de mijloc sunt vanilie, ceai verde, mosc si patchouli.

Imi place acest parfum. Toti imi spun ca miroase foarte bine. Nepotica mea mi-a spus ca miros ca un tort de ciocolata. Dar...are un minus: aceasta explozie de arome demential imbinate intr-un fel anume incat nu imi dau seama ce e, nu persista cat mi-as dori.  Acest parfum imi aminte de un alt parfum drag mie Estee Lauder Pleasures, dar acel parfum persista o zi intrega.

In comparatie cu alte parfumuri mult mai scumpe, parfumul persista mai mult, dar totusi... Dupa 4 ore parfumul nu se mai distinge aproape deloc; nici macar o aroma discreta pe piele.

Daca mi-as mai cumpara acest parfum : nici daca as vrea, nu as putea, pentru ca a fost produs intr-o editie limitata. Am vazut la mai multe parfumerii online ca il au inca pe stoc, unele livreaza in Romania. Dar, oricum, nu mi-as dori sa-l comand.

Poate il voi purta peste doua-trei luni, intr-o zi calduroasa de vara sau cand ma duc la tara sa culeg visine si caise.

Complimentele de la persoanele din preajma mea curg in primele ore, deci...parfumul isi face datoria..toti imi spun ca miros bine (cunoscandu-mi colectia care parca nu se mai termina, se gandesc in primul rand ca este un parfum scump).

Pe o scara de la 1 la 5 pentru notele de varf (eu numai pe acestea le miros) i-as da nota trei +, pentru persistenta 2.

Iata ca am avut si un parfum cu notele de varf dude. Deci de aceea sunt toti uimiti cand il port, nu recunosc (nici eu) esenta de dud si deduc ca e un parfum ¨haut de gamme¨. Pentru cateva ore poti  gadila simtul olfactiv al persoanelor din jurul tau.  Si mai mult, nici nu-l vor recunoaste.

Nu stiu altii cum sunt, dar eu recunosc parfumurile care se purtau des, cum ar fi Lolita Lempicka acum cativa ani (senzational) sau Lady Milllion Paco Rabanne de cativa ani (nici acum nu am inteles de ce este mereu in topul parfumeriilor ca cel mai bine vandut parfum). Mie nu-mi tresar simturile cand il miros, nici pe pielea mea, nici pe tester...dar, gusturile nu se discuta. Deci, un parfum pe care nu-l gasesti oriunde e  binevenit. Eu am incercat si un parfumcu feromoni (l-am primit cadou, altfel nu as fi dat un leu pe el) si dupa ce m-am parfumat am inceput sa straunut, darrr barbatii de langa mine (nu multi, doi-trei) erau,cum sa spun extaziat. Ma intrebau ce esent folosesca, imi place (eu ma gandeam la glandele secretoare scoase ale unui sconcs si deja ma indispunea). O singura data l-am purtat, de ajuns pentru mine.

 Deci, nu mereu costul spune totul despre un parfum.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu