vineri, 25 martie 2016

RADIANTSKIN™ HA CREAM #buzzsecom



Asa cum probabil stiti, datorita Buzzstore, am avut ocazia sa testez in aceasta perioada produse fito-dermatocosmetetice din gama Life-Flo Secom

Dupa o saptamana in care le-am folosit in mod regulat, pot spune ca sunt foarte incantata ca am descoperit aceste produse.

Iar produsul de care tenul meu nu se mai satura este crema de fata cu acid hialuronic Radiant Skin HA Cream. In sfarsit simt ca pielea mea e radioasa si catifelata, ca de portelan, asa cum mi-am dorit intotdeauna.
 
Cand am deschis cutia, m-a surprins textura onctuoasa, atipica pentru o crema de fata obisnuita si mai ales mirosul fructat placut.
 
 
 
Desi nu am implinit inca 30 de ani si nici nu o sa implinesc in urmatorii 2 ani :) (crema este adresa persoanelor cu varsta peste 30 de ani), simt nevoia unei creme cu acid hialuronic pentru a-i oferi tenului meu sprijin in procesul de reinnoire si intinerire. 
 
Sunt o persoana activa, destul de ocupata si trebuie sa recunosc, spre rusinea mea, ca nu imi rezerv mult timp pentru ingrijirea personala. Factorii de mediu si un regim de viata sedentar si-au pus amprenta pe chip. Rezultatul : un ten tern, lipsit de vitalitate.

Crema de fata Radiant Skin HA m-a surprins placut din primul moment cand am folosit-o. Mai precis, imediat cum am aplicat-o pe pielea curata, am simtit ca tenul se incalzeste si apare o usoara roseata. Roseala a disparut destul de rapid. Mi-am simtit tenul puternic hidratat si un boost instant de luminozitate (datorat uleiurilor esentiale din compozitia sa).

Aceasta crema se comercializeaza in ambalaj de 50 ml, la pretul de 93 ron. 

Desi pare o crema scumpa, eu cred ca merita, mai ales cand e vorba de sanatatea si frumusetea mea. 

De-a lungul timpului am cumparat si folosit creme destul de scumpe care nu numai ca nu-si facea efectul minune promis, dar erau comedogenice si in rare ocazii aveam o reactie alergica. 

Un mare plus al acestei creme este biocompatibilitatea ridicata. Este foarte usor absorbita de ten, nu contine parabeni, parfumuri sau coloranti artificiali.
 
Eu am aplicat aceasta crema in ultima saptamana de doua ori pe zi (dimineata si seara) pe pielea curata si uscata. 
 
In aceasta saptamana m-am abtinut eroic sa nu ma machiez, pentru a putea fi sigura de efectul cremei. Imi simt tenul neted si luminos, iar conturul fetei este mai bine definit. 
 
Aceasta crema este recomandata pentru toate tipurile de ten. Eu am tenul mixt si nu am simtit in nici un moment ca aceasta crema imi ingreuna fata.
 
In afara de acid hialuronic mai contine fitoextracte de anghinare si samburi de struguri, glucozamina (sustin sinteza fibrelor de colagen si restructurarea epidermei). 
 
Aspectul intinerit si sanatos al pielii este redat de actiunea uleiului de luminita noptii, a untului de shea si a glicerinei (hidrateaza tenul). Iar parfumul placut fructat este datorat uleiurilor esentiale, deci 100% natural.                                 
 
Recomand aceasta crema datorita multiplelor beneficii, pentru o hidratare optima si mentinerea unei structurii frumoase si sanatoase a pielii. 
 

 
Bine de stiut : persoanele care se aboneaza la newsletterul Secom, primesc o reducere de 10% la urmatoarea achizitie.

 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu