duminică, 3 aprilie 2016


#buzzsecom

Masca de par intens hidratanta cu ulei de avocado si banane

De ceva timp am inceput sa simt ca parul meu nu este asa cum imi doresc, ca este atat de agresat de factorii de mediu inca aproape ma roaga sa-l tund.

Asadar, am inceput sa imi reamintesc ce tratamente homemade foloseam acasa, prin liceu, care imi faceau parul lung, matasos si stralucitor, invidiat de mai toate prietenele mele.

Si mi-am amintit: banana pasata facea minuni. O aplicam in combinatie cu uleiul de masline timp de 1 ora si apoi ma saponam ca de obicei.

Ieri mi-a venit o idee noua, sa folosesc o masca de par pe baza de banane si uulei de avocado. Am mai folosit uleiul de avocado de la Secom in campania de testare BUZZStore si in alte masti pentru par, ten si corp si am observat ca are o biocompatibilitate ridicata, fiind usor absorbit de tegumentul meu, cuticule sau firul de par. De cand am folosit masca cu ulei de avocado, parul meu este mult mai usor de coafat si disciplinat asa cum nu a mai fost de mult

Iata reţeta miraculoasă pentru păr: masca homemade din ulei de avocado Secom si banane

De ce banane? - Bananele au o concentraţie mare de vitamine şi minerale foarte hrănitoare pentru păr : vitamina A, B, C, E, calciu, potasiu, acid folic, magneziu, crom, sodiu, fosfor si fier.

Un fruct la fel de hrănitor ca şi banana, avocado conţine omega 3, ceea ce oferă strălucire şi hidratare intensă firului de păr. 

Eu am mi-am  facut aceasta masca cu rezultate vizibile de la prima aplicare foarte usor : intr-un blender am pus o banana coapta, am adaugat 20 de ml ulei de avocado si ceai de musetel. Ceaiul de musetel se adauga treptat, dupa pasarea bananei, pentru ca masca sa aiba textura potrivita (sa fie mai usor de aplicat).  Ingredientele se mixeaza pana obtinem o masca foarte fina.

Am strans parul intr-un coc si mi-am acoperit capul cu o casca de dus, peste care am infasurat un prosop (acest pas e important pentru ca umezeala sa se absoarba mai bine in firul de par).

E important sa obtinem o pasta foarte fina la blender; altfel, daca banana nu este bine pasata, va ramane prin par si va fi greu de indepartat cand clatim parul.

Am aplicat-o pe parul uscat de la radacini spre varfuri in timp ce-mi pieptanam parul cu un pieptene de plastic, si am lasat-o sa actioneze o ora. Apoi m-am clătit si samponat ca de obicei.

Este o masca foarte simplu de preparat in confortul de acasa, dar si foarte eficienta. Fiind o masca intens hidratanta, este recomandata persoanelor cu parul despicat, uscat, sau vopsit.





2 comentarii:

  1. Si eu am acest ulei, dar nu m-am gandit sa imi fac o masca de par. Multumesc pentru inspiratie si reteta. Voi incerca weekendul acesta pentru ca si parul meu a iesit din iarna foarte chinuit...

    RăspundețiȘtergere
  2. :) eu sunt f multumita de efectele acestui ulei pe par,il recomand pentru ca are o textura mult mai lejera decat a uleiului de masline, de exemplu.

    RăspundețiȘtergere