sâmbătă, 2 aprilie 2016


Concurs  - 10 mostre din noul Balsam Soft&Oils 
#buzzsilan

In urma selectarii mele de catre BUZZStore pentru campania de testare a noului balsam de rufe Silan cu uleiuri esentiale Soft&Oils, am primit zece mostre de 65 ml de Silan Soft&Oils
 

Eu sunt foarte incantata de acest balsam de rufe, deoarece hainele mele poarta un parfum delicat de vanilie si sunt mult mai catifelate la atingere. Mai mult, am gasit o alta intrebuintare a noului Silan Soft&Oils : am pus putin balsam de rufe intr-un mic recipient de sticla in dulap si pot sa spun ca hainele mele au capatat un parfum placut care se mentine o perioada indelungata.
 

     Organizez acest concurs pentru a oferi sansa de a testa aceste produse personelor interesate din BUCURESTI.
  
 
Premiul:

     - 10 mostre (65ml) cu noul balsam Silan Soft&Oils si un flyer de prezentare a produsului.



Cerinte:

     1. Like postarii pe pagina mea personala de Facebook AICI
     2. Share PUBLIC al acestui post.
     3. Sa-mi lasati un comentariu pe blog in care sa-mi spuneti in cateva cuvinte de ce doriti aceasta mostra
     4. Primele 10 persoane care vor indeplini conditiile de mai sus, vor fi declarate castigatoarele concursului.

     - Data limita a concursului: 9 Aprilie 2016.

     - Vor fi 10 castigatoare, fiecare urmand sa primeasca cate o 1 mostra si un flyer


     Voucherele vor fi distribuite castigatoarelor ulterior concursului, urmand sa ma contacteze prin mesaj PM Facebook. Predarea se face personal in Bucuresti, dupa cum stabilim ulterior de comun acord


Rugaminte:
In momentul in care intrati in posesia premiilor, va rog sa faceti o poza cu el si sa mi-o trimiteti PM Facebook. Este foarte important sa primesc aceste poze, pentru a putea finaliza campania!

     Concursul nu este in nici un fel sponsorizat sau administrat de Facebook!


     Multumesc si multa bafta la concurs!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu