sâmbătă, 2 aprilie 2016

Gatim pe fuga

Inca un weekend in care am fost plecata de acasa toata ziua...am avut cursuri la facultate zece ore astazi. Si, pentru ca, asa cum am mai spus nu-mi place sa stau mult timp in bucatarie, in seara aceasta mi-am gatit un preparat cu destul de multe calorii (nu am mancat intreaga zi), dar rapid.

Am decis ca, asa cum fac in fiecare an, (uneori inca de la inceput), voi tine post de luni. Pentru mine nu e un sacrificiu foarte mare, dar m-am gandit totusi sa gatesc weekendul acesta un preparat cu carne.

In drum spre casa, am trecut prin Auchan si iata ce mi-am luat : 2 felii de muchi de porc, 1 punga de 250 g de carnaciori de bere, cartofi preprajiti la punga, o rola de cascaval si o varza mica (la aceasta masa am asortat o salata simpla de varza rosie) si o doza de cidru (mai pe romaneste, bere de mere).

Timp de preparare: 15-20 de minute


Ingrediente:
-2 felii de muschi de porc (cu cat sunt mai subtiri cu atat se vor gati mai repede)
-1 punga de carnaciori de bere afumati
-2 catei de usturoi
-50 de gr de cascaval ras
-1 punga de cartofi (300 gr) - se pot folosi si cartofi proaspeti
-putina boia de ardei iute
-sare, piper si busuioc dupa gust

Se aprinde cuptorul sa se incalzeasca. Intr-o tava nonaderenta se pun cartofii, carnaciorii de bere si feliile din muchi (acestea se cresteaza). Adaugam doi catei de usutoi, fie zdrobiti, fie taiati. Peste carne adaugam busuioc, sare, putin chili si piper. Nu e nevoie sa adaugam apa, deoarece carnaciori de bere cand se coc, vor elimina suficient lichid.

Eu am gatit preparatul fara sa fie acoperit de o folie de aluminiu deoarece toate ingredientele se gatesc rapid (carnaciorii sunt afumati, feliile de porc sunt subtire, iar cartofii preprajiti).

Intre timp radem putin cascaval  sau il feliem (este mult mai aspectuos ras, eu am pus trei feliute) deasupra preparatului.

  

Mai lasam tava in cuptor inca 5 minute, ca sa se topeasca cascavalul, dupa care mancarea este gata sa fie servita.


 Se poate asorta orice salata, dupa preferinte : de varza, de salata verde...
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu