luni, 18 aprilie 2016


De curand am fost in Sephora si am gasit un produs care mi-a atras atentia si anume acest serum de fata. 

Spun ca mi-a atras atentia caci este roll on. Pana acum nu am avut nici o crema sau serum sub forma de roll on , desi este un concept de ambalaj la care m-am gandit, mult mai salutar decat cel sub forma de flacon cu pompita sau pipeta. 

In imaginatia mea, un produs ambalat intr-un flacon care nu sta deschis pe parcursul aplicarii, asa incat antioxidantii si alti compusi activi din compozitie sa nu interactioneze cu mediul inconjurator si nici sa nu fie nevoie sa-l aplici cu degetele, este o combinatie castigatoare. 

Acum cateva impresii despre produsele marca Sephora. Acum cativa ani cei de la Sephora aveau o politica de fidelizare a clientilor foarte activa, asa incat primeam fie mici truse de machiaj, fie mostre de parfumuri, rujuri sau produse marca Sephora constant. 

Acum spre exemplu, cand mi-am achizitionat acest ser si inca un spray hidratant nu am primit nici macar o mostra (de orice) si nici punga (e drept domnisoara de la casa mi-a spus ca au numai pungi mari si ca mi le poate pune intr-o punga mare, dar am refuzat oferta asa generoasa). Totusi, as fi apreciat o mostra. 

In fine, cum spuneam, am avut ocazia de-a lungul timpului sa testez trusele lor de machiaj si pot spune ca machiajul rezista si imi place intensitatea culorilor fardurilor. Tot de la ei am un eyeliner pe care nu l-as schimba cu nici un altul. Imi place negrul pur si precizia cu care imi conturez ochii. 

Imi place ca produsele lor sunt biocompatibile cu tenul meu, oarecum dificil si neiubitor de creme, fonduri de ten sau serumuri. 

Acum despre acest serum. 


 
Are o textura lejera de gel, deloc onctuoasa. Se simte foarte bine pe fata, este absorbit instant si tenul este catifelat la atingere, fara nici o urma de grasime. Tenul se simte ca si cum ar fi foarte bine spalat, nu are textura obisnuita dupa aplicare unui serum (serumurile se presupune ca au o formula mult mai concentrata ca a unei creme).  

Am fost tare incanta si de masajul facial cu roll on, e placut sa plimbi roll on-ul pe fata si sa aplici serumul in acelasi timp. 

Am folosit de-a lungul timpului serumuri hidratante, in special cele de la Estee Lauder, dar le gasesc destul de scumpe pentru ceea ce stiu sa faca. Mai ales ca cel putin serumul iluminator de la Estee Lauder a facut ravagii pe tenul meu: m-am ales cu niste cosuri de care prefer sa uit. Si acum, dupa cateva luni, mai am cateva pete maronii de la acea eruptie. Am primit o mostra de 7 ml cadou si prefer sa cred ca numai produsul din mostra avea efecte asa...antagonice cu piele mea.

Acest serum nu are nici un parfum, este fara parabeni si se adreseaza inclusiv persoanelor cu pielea sensibila. Si nu este comedogenic.

Are o formula concentrata in peptide, care ofera fermitate si in HydroSenn+TM, ultra-hidratant (tin sa subliniez ca nu apare senzatia de gras sau lipicios dupa aplicare si ca, cel putin pentru mine, are un efect moderat hidratant de gel).

Plusuri: capatul sub forma de roll-on care se poate deschide sau inchide, pentru a intari eficienta formulei si a redesena ovalul fetei. Avand un capat de roll-on, produsul nu intra in contact cu aerul si are exact aceeasi formula de cate ori il aplicam.

Tenul devine mai fin si semnele oboselii se estompeaza si, dupa o luna, petele maronii sau pistruiile sunt estompate, iar pielea isi recapata elasticitatea.

Este un serum de fata care se poate folosi in sezonul calduros, deoarece este usor absorbit de piele si are o textura lejera, usor hidratanta.

Minusuri : Ambalajul de 40 de ml si pretul, aprox 120 ron. Nu este un serum tocmai ieftin. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu