vineri, 20 mai 2016

Buys of the week...Hot or Not?

Am creat o noua rubrica prin care vreau sa va arat ce articole vestimentare sau de beauty imi cumpar.

Hot or Not?

Stilul nu se cumpara, dar se dobandeste. Aceasta este convingerea mea.

Omul face haina si nu invers. Asadar, poti sa porti hainele celor mai cunoscute case de moda, dar sa arati ieftin. Cum? Simplu, cumparand ceva care nu ti se potriveste sau pe care nu stii cum sa-l porti!

Tot asa, persoanele care au intr-adevar un simt stilistic innascut, pot asorta haine si accesorii dintr-o paleta divergenta (o rochie de X ron cu o poseta de XXXX euro). Da, cred ca se poate!

In articole nu vreau sa arat preturile sau brandurile (cele care nu sunt vizibile). Nu e deloc secret, cine vrea sa stie, ma poate intreba.

De ce? Pentru ca nu-mi place sa port o eticheta sau un tag: scumpa, ieftina.

Iata achizitiile de saptamana aceasta:




1. Apa de Toaleta Cerruti 1881, Femei, 100ml

Este prima data cand cumpar un parfum Cerruti, oscilam intre Calvin Klein One Unisex si 1881.

Pana la urma l-am preferat pe acesta si nu regret alegerea. Miroase foarte bine si persista intreaga zi. Mie imi plac parfumurile florale si Cerutti imi ofera, prin acest parfum toate esentele preferate: trandafir, iasomie, mosc, frezie, lacramioara si vanilie.

2. Nu-i asa ca designul acestor sandale iti trezeste curiozitatea? Mie da. De ceva vreme, eram curioasa sa vad cum se simt incaltate sandalele de acest tip. Se pot purta sau...nu. Le-am purtat doar prin casa, dar talpa ¨new age¨ este in orice caz mai prietenoasa decat pare. Mie imi plac? Voi ce ziceti?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu