marți, 3 mai 2016



#buzzsilan

Balsamul de rufe Silan Soft&Oils Gold - pentru ca hainele mele merita sa fie ingrijite si rasfatate la fiecare spalare!

Datorita Buzzstore am testat in ultima luna balsamul de rufe Silan Soft&Oils Gold. Sunt foarte incantata de aceasta experienta, in special pentru ca mi-am schimbat perceptia despre balsamul de rufe.

Pana acum foloseam balsam de rufe doar pentru ca imi doream haine parfumate si catifelate la atingere. Am incercat multe marci de balsam de rufe si pot spune ca nu m-au impresionat aproape deloc.

In primul rand nu au un parfum persistent si in al doilea rand nu percep nici o schimbare notabila in ceea ce priveste structura fibrelor hainelor mele. De aceea, cumpar de fiecare data alt tip de balsam, incercand sa gasesc un produs care sa faca diferenta.

Cand am aflat ca am fost selectata in aceasta campanie, am fost mai mult decat fericita pentru ca puteam testa un balsam de rufe dintr-o gama inovatoare. Am folosit balsamuri de rufe din diverse game care aveau in compozitie esente concentrate, dar niciodata un balsam de rufe care are uleiuri pretioase in compozitie.

Am primit spre testare balsamul Silan Soft&Oils, varianta Gold. De cand am primit coletul cu kit-ul de testare Buzzstore am fost placut impresionata;

Parfumul acestui balsam era foarte placut si perceptibil, chiar inainte sa deschid sticla. Apoi am fost surprinsa de textura sa apare, nemaintalnita pana acum la nici un alt balsam de rufe ; are o structura usor vascoasa, de gel (sau ulei). Sticla este transparenta, asadar putem sti cu exactitate cat balsam am consumat, iar cantitatea poate fi dozata usor cu capacul.

Deci doua stelute norocose pana acum. Curioasa de fel, l-am testat in cele mai neobisnuite circumstante, chiar inainte sa-l folosesc in scopul clasic (de a catifela si parfuma hainele).

Am un dressing foarte mare (sa zicem doar mare) si intotdeauna am vrut sa am haine frumos parfumate de fiecare data cand le scot din dressing.

Asadar, prima intrebuintare a balsamului a fost ca odorizant in dulap. Cum am procedat? Am pus un capacel de Silan intr-un recipient deschis pe care l-am depozitat ulterior intre hainele mele. Desi nu ma asteptam, chiar a functionat trucul. Hainele mele sunt ca proaspat spalate vreme indelungata.


A doua intrebuintare ¨neortodoxa¨ a fost curatatul pensulelor si al buretilor de aplicare a fondului de ten. Pensulele mele sunt curate si mult mai moi. Schimbarea e evidenta. Buretii de aplicare a fondului de ten sunt curati dupa aplicarea tratamentului, aproape noi.




A treia intrebuintare iesita din comun a balsamului a fost spalatul covoarelor, al parchetului si stergerea prafului. Drept rezultat, de Paste toata casa a fost invaluita intr-o aroma eleganta de vanilie. Cu siguranta a fost un ajutor de nadejde in aceasta perioada si a devenit balsamul meu de rufe preferat.



Apoi am folosit balsamul de rufe pentru spalatul hainelor manual si automat. Am spalat si am spalat ¨de toate¨ : lenjerie, draperii, perdele, haine de casa, dar si haine pretentioase. Surprinzator, se simte diferenta: adica hainele si prosoapele sunt mult mai pufoase si usor de calcat.

Parfumul uleiurilor pretioase din componenta balsamului Silan Soft&Oils persista mult timp. M-am gandit ca mi-ar placea sa am un parfum cu aceste note florale, este rafinat, iar notele de vanilie, mosc si bergamota din componenta ii amplifica senzualitatea.



Concluzia : Este un balsam ¨haut de gamme¨, care mi-a improspatat garderoba.

Mi-ar placea sa fie comercializat si in recipiente mai mari (se comercializeaza in sticle de 1,5 l sau 750 ml). In urmatoarea perioada planuiesc sa-mi achizitionez balsamul in varianta Blue si Purple. Am vazut oferte speciale prin supermarketuri si cu siguranta am sa profit de una din ele.

Ca tester pot spune ca a fost o experienta placuta si o descoperire interesanta. Este un produs de calitate, cu multiple intrebuintari, la un pret accesibil. 
Va recomand cu drag sa-l incercati!


Despre marca Silan

Povestea Silan a inceput in anul 1968, iar deviza cu care s-a lansat balsamul de rufe Silan a fost ¨fara haine aspre si rigide¨ deoarece in acea perioadă hainele aveau un aspect rigid şi aspru (din cauza concentratiei mari a surfactantilor din detergenti) - prima misiune a balsamului Silan a fost sa faca hainele moi si catifelate la atingere.

Consumatorii şi-au dat seama foarte repede că balsamul Silan făcea hainele incredibil de moi. Asadar, acum isi doreau mult mai mult. Având „cel mai frumos parfum din lume”, noul Silan oferea consumatorilor haine îngrijite, care aveau şi un miros plăcut.
In anii ´90, Silan şi-a stabilit statutul de „balsam de rufe pentru familie”, astfel încât întreaga familie să se poată bucura de confortul hainelor pufoase şi plăcut parfumate. Variaţiile neobişnuite de parfumuri au contribuit la extinderea gamei de produse.
In anul 2009, Silan a introdus o noua inovatie : cristalele Silan. Datorită structurii lor inovatoare, acestea aveau un miros senzual, de durată, care stârnea emoţii şi amintiri minunate.

In zilele noastre Silan a introdus o noua gama, Soft&Oils cu uleiuri pretioase in compozitie. Acestea confera  un parfum de durata si o ingrijire delicata a hainelor noastre. 
Mai multe detalii despre marca gasiti pe site-ul Silan 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu