marți, 24 mai 2016

Cheap&Chic






















Zilele acestea am profitat de reducerile generoase de pe site-ul e-Mag si mi-am reinnoit garderoba cu cateva piese.

Iata ce mi-am ales:

Prima achizitie: Espadrile din piele ecologica

Sunt foarte comode si in plus un must have al sezonului.

Prefer pielea ecologica sau panza in detrimentul celei naturale deoarece obisnuiesc sa merg mult pe jos, iar picioarele mi se umfla, caz in care materialele usor extensibile sunt de preferat si le aleg mai mereu.

De fapt, daca stau sa ma gandesc a trecut ceva timp de cand nu mi-am mai cumparat balerini sau pantofi de piele (dupa cateva dureroase experiente, am renuntat sa mai incerc tot felul de trucuri ca sa intind pielea).  Atat timp cat si pretul este mai mic, cu atat mai bine.

A doua: Pantaloni 3/4 cu model floral

Pantalonii din material subtire, care se aseaza lejer pe corp sunt o piesa vestimentara ce nu lipseste din garderoba mea de vara, iar pe acestia i-am ales datorita materialului vaporos si modelului floral. In plus, au buzunare laterale, ceea ce nu-i rau deloc.

All in all, cu aceste doua piese imi voi crea un outfit casual, potrivit plimbarilor lungi prin oras.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu