vineri, 13 mai 2016



‪#‎provocareaPantene‬


Acum mai bine de doua saptamani am acceptat provocarea Pantene. Iata ca a venit timpul sa despicam firul de par in patru si sa analizam rezultatele obtinute la microscop.

Am folosit ani la randul samponul Pantene Pro-V, inca din clasele primare. Oferta de pe piata produselor de ingrijire a parului nu era deloc atat de bogata ca acum, dar nici nu simteam nevoia de o schimbare. Cel mai mult imi placea la Pantene parfumul samponelor. Mai apoi, cand am inceput sa folosesc si balsam,  am apreciat usurinta cu care imi piaptan parul.

Despre marca si noua gama de produse

Pantene Pro-V este un brand cu o istorie de peste 70 de ani care apartine grupului Procter&Gamble, renumit pentru multiplele inovații patentate de-a lungul timpului: primul șampon 2in1, primele produse de ingrijire a parului care aveau proteine si vitamine in compozitie, astfel depasind bariera produselor care doar curatau parul; utilizand macro si micronutrienti care se gasesc in mod obisnuit in firul de par, au condus la asigurarea unui binemeritat loc fruntas pe piata de profil din intreaga lume.

Noua gama de produse Pantene Pro-V este produsa folosind tehnologia Antioxidant Damage Blockers – un sistem de stopare a degradarii parului cu ajutorul antioxidantilor. Acest sistem patentat previne deteriorarea oxidativa si protejeaza proteinele vitale ale parului.

Pe scurt, cercetatorii au creat o formulă care conține EDDS – un „magnet mineral” care captează și ajută la neutralizarea cuprului din apa. Astfel, procesul de degradare este stopat de la inceput. Pantene este primul brand de ingrijire a parului care utilizeaza aceasta tehnologie pentru întreaga sa gama de sampoane.

Si pentru ca inovația Pantene nu se limiteaza doar la linia de sampoane, si balsamurile au o formula creata folosind cele mai noi tehnologii din domeniu.

Histidina este un aminoacid care are un rol important in mentinerea sanatatii firului de par. In formula balsamelor Pantene gasim histindina.  Histidina din balsamul de par se complementeaza cu tehnologia de stopare a deteriorării (EDDS) din sampon, pentru o dublă protecție impotriva impuritatilor minerale.

Mai multe detalii despre istoria brandului si gama de produse existenta pe piata din Romania gasiti Aici

Acum despre experienta mea Pantene Pro-V.

Asa cum se poate observa in colajul de mai sus, sunt adepta schimbarilor dese si radicale: in 2 ani am trecut prin zeci de schimbari: de la un par lung negru, la par lung roscat, apoi scurt, apoi breton, apoi ondulat si ultima oara blond.

 M-am decis sa nu ma mai vopsesc, caci pierd foarte mult par, iar cel ramas este departe de a fi sanatos si stralucitor. Asadar, dupa 2 ani in care m-am jucat cu toate culorile si marimile posibile, podoaba capilara a inceput sa cedeze stresului.

Iar pentru o persoana care este obisnuita sa aiba un par lung si foarte des complimentat, nu a fost tocmai cea mai fericita constatare. Am crezut ca podoaba mea capilara nu se va reface niciodata si ca poate parul meu nu va mai fi niciodata asa cum a fost.

Cu putina rabdare (cateva luni nu m-am vopsit si l-am tuns la doua luni pentru a se regenera mai repede) si ajutorul meu din ultima perioada Pantene Pro-V se pare ca parul meu va fi straluci din nou de sanatate.

Iata cum arata parul meu inainte de a accepta #provocareaPantene



Pe parcursul celor 14 zile am folosit samponul si balsamul  Pantene Pro-V din gama Oil Therapy. Aceasta gama ne promite repararea părului deteriorat în proporție de până la 99%. Hidratează intens firul de par, fără să-l îngreuneze. In plus, reface structura firului de păr și conferă un plus de strălucire.

Asa cum se poate observa in poza de mai jos, dupa cele doua saptamani in care l-am folosit, parul meu este mult mai disciplinat si intens hidratat.



Rezultatul testului: Un par sanatos, disciplinat si intens hidratat pe toata lungimea sa. 

Concluzie: Sunt foarte fericita ca parul meu nu mai cade si a inceput sa creasca mai repede. Iar firul de par este hidratat pe intreaga sa lungime, pana la varfuri.

Acestea fiind spuse, cred ca nu trebuie sa recomand eu produsele Pantene Pro-V; Se recomanda singure prin calitatea dovedita, contin ingrediente active cum intalnim numai in produsele profesionale de ingrijire a parului, nu si in produsele de nisa.

Cel mai mult apreciez parfumul delicat al samponului si balsamului, dar si spuma bogata care imi curata si ingrijeste parul in acelasi timp.



                         







Iata mai jos cateva dintre cele mai bune produse/masti homemade pentru ingrijirea parului pe care le folosesc:

1. Lotiune homemade pentru indepartarea calcarului din apa (afecteaza pH-ul parului) : avem nevoie de o 1 lingura de otet / zeama de lamaie la 250 ml de apa. Dupa spalare, clatim parul cu solutia obtinuta. Astfel, parul este curatat si netezit (dupa acelasi principiu actioneaza produsele care contin acizi din fructe). Cel putin o data pe saptamana imi clatesc parul cu aceasta lotiune, dar persoanele care stau in zone cu o concentratie mare de calcar in apa, o pot folosi mai des.

2.  Pentru un par stralucitor si netezit aplic saptamanal o masca homemade preparata astfel : in blender mixez o banana coapta, 2 linguri de ulei de avocado/ulei de masline si o cescuta de ceai de musetel cald (favorizeaza deschiderea cuticulelor si patrunderea vitaminelor in fir). Aplic masca pe parul bine pieptanat de la radacina spre varfuri si o las sa actioneze o ora. Apoi o clatesc cu apa calduta si ma samponez ca de obicei.

3. Intr-un pulverizator pun 10 ml ulei de chimen (din gama de produse Kardashian, spre exemplu) si 40 de ml ceai de musetel. Agit pulverizatorul foarte bine inainte de utilizare. Inainte sa-mi usuc parul cu foehnul aplic amestecul. Ceaiul de musetel imi evidentiaza parul saten deschis. Pentru brunete, se poate inlocui cu ceai din frunze de nuc/castan. 
 
 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu