vineri, 27 mai 2016

Review Estee Lauder Lip Vinyl Rose Lacquer

Estee Lauder Lip Vinyl Rose Lacquer este glossul meu preferat de pana acum si merita sa fie cunoscut. 

Am card de fidelitate la toate parfumeriile si mai mereu primesc vouchere de discount Estee Lauder. 

Astfel am descoperit pentru prima data acum cativa ani glossul acesta; l-am achizitionat cu 35% reducere in cadrul unei promotii. De atunci, a devenit glossul meu favorit. 

Desi de cele mai multe ori aleg rujuri in culori mate, cand simt nevoia de a avea buzele hidratate, aleg Estee Lauder Lip Vinyl Rose Lacquer. 

Puncte +: culoarea mata, parfumul delicat, vitamina C si E din compozitie, consistenta (aproape lichida), persistenta indelungata (persista cateva ore pe buze)  si ambalajul practic.

 
Puncte-: Pretul si paleta de culori nu foarte ofertanta ar putea fi  dezavantaje ale produsului.

***/*****

Este un produs de calitate, culorile sunt vibrante si persista 3-4 ore. Chiar si dupa ce a disparut stralucirea de la inceput, culoarea rezista (estompata, ce-i drept).

Un mic sfat : Pentru a vedea daca un produs vi se potriveste, puteti intreba in magazine (parfumerii) daca au miniaturi de produse.

In Douglas spre exemplu, au miniaturi de rujuri, rimele, fonduri de ten Estee Lauder, Clinique... si puteti sa va faceti o parere. Costa in jur de 30 de ron o miniatura.

Eu mi-am cumparat o miniatura de rimel Estee Lauder si pare ca nu se mai termina (il folosesc de cateva luni), deci a fost o investitie buna.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu