marți, 24 mai 2016

Review - Serum Estee Lauder Idealist Even Skintone Illuminator

In urma cu ceva timp, mi-am achizitionat acest serum iluminator si pot spune ca e unul din cele mai bune produse care uniformizeaza nuanta tenului in timp ce il hidrateaza intens.

M-am decis sa incerc acest serum dupa ce am vazut numeroase tutoriale si review-uri pozitive video ale produsului pe YouTube.

Este comercializat in flacon cu pompita, deci din punct de vedere al posibilitatii de a doza cantitatea optima de serum, are un punct in plus.

Imi place ca sticla este opaca, astfel razele luminoase nu trec prin sticla, iar compusii activi ai produsului nu sufera modificari.

Ce promite?

In doar 4 saptamani, cu doua utilizari pe zi (dimineata si seara), serumul uniformizeaza nuanta tenului si corecteaza eventualele pete de culoare. Dupa utilizare, tenul capata un boost instant de luminozitate si hidratare.

Acest produs se adreseaza persoanelor care au puncte negre, acnee, decolorari, pete maronii (pistrui) sau roseata (cuperoza). Dupa doua saptamani de utilizare conform indicatiilor, pot spune ca textura tenului meu s-a imbunatatit considerabil.

Imi place la acest serum ca, in timp ce-mi uniformizeaza si hidrateaza tenul, micile particule luminoase din compozitie imi lumineaza instant tenul, care capata un aspect fresh.  Boostul instant de luminozitate se observa imediat dupa aplicare.

Este un produs usor absorbit in ten, are un miros divin si nu lasa senzatia de gras. Eu il folosesc deoarece  am pistrui si pot spune ca a facut minuni cu tenul meu; nuanta tenului s-a uniformizat, iar pistruiile nu mai sunt asa evidente.

De asemenea, serumul iluminator este potrivit oricarui tip de ten (cu acnee, sensibil, gras sau mixt) si de nuanta (ten deschis, mediu, inchis) si nu este comedogenic.

Am observat ca, dupa aplicare, porii devin vizibil micsorati, iar tenul pare sanatos. In imaginea de mai jos puteti vedea cum arata pielea inainte si dupa utilizare.

Iata de ce a devenit unul din produsele mele preferate, il folosesc in fiecare zi dupa ce imi curat fata foarte bine cu un demachiant. Nici nu mai am nevoie de fond de ten, tenul arata foarte frumos si catifelat. Pentru rezutate optime, trebuie folosit impreuna cu crema de fata Idealist Even Skintone Illuminator.

Eu nu am crema din aceeasi gama si folosind doar serumul, vad shimbari evidente ale aspectului tenului meu.

Concluzia: Este un serum care are un loc binemeritat in top 3 produse preferate ale mele.

 
 Inainte                                                                                            Dupa


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu