miercuri, 18 mai 2016






Topul produselor consumate preferate - Luna aprilie

Incepand de luna aceasta m-am gandit sa public lunar un articol cu produsele pe care le consum luna de luna.

Pentru mine moda si frumusetea sunt una din marile pasiuni pe care le-am cultivat inca din liceu.

Odata cu trecerea anilor si schimbarea peisajului urban (am venit din provincie in Bucuresti) mi-am pierdut treptat interesul fata de noile trenduri si m-am transformat in cea mai comoda persoana (care face cele mai simpliste alegeri vestimentare).

Vreau ca acest lucru sa se schimbe pe viitor si treptat treptat sa revin la vechile pasiuni (pictura, muzica), sa dedic mai mult timp liber propriei persoane si sa simt din nou bucuria de cumpara un produs care ma incanta. Avand in vedere ca anul acesta termin masterul, simt ca e nevoie sa-mi acord mai mult timp mie si pasiunilor mele.

Imi voi dedica putin din timpul meu liber si va voi imparasi si voua din impresiile mele despre achizitiile mele lunare care isi merita locul pe raftul din baie (sau nu).

Luna trecuta am consumat cateva produse de make-up si ingrijire personala care mi-au placut foarte mult, mult sau relativ.

Topul lunii

1. Am primit acum ceva timp de la sora mea un set de sampon si balsam cu ulei de argan Creightons. Nu stiu de unde le-a cumparat, caci ea este asemeni mie intr-o vesnica cautare/vanatoare de produse/locuri "ubercool".

Samponul l-am consumat destul de rapid, caci obisnuiesc sa ma samponez de 2 ori de fiecare data (de cele mai multe ori imi aplic o masca inainte de samponare cu ulei de avocado/masline/seminte de chimen).

Imi place parfumul si textura onctuoasa. Face spuma din abundenta (desi acesta nu e un criteriu care sa delimiteze un sampon bun de altul mai putin bun). Imi simt parul matasos si hidratat, chiar fara sa aplic balsam. Recunosc, fiind vesnic intr-o lupta contracronometru cu mine insemi, uneori nu mai aplic balsam. Chiar si asa, parul este usor de descurcat. Pretul samponului si balsamului este de aprox. 7-8 ron.



2. Marionnaud Rose Sensuelle 49 Body Scrub

Tot de la sora mea am primit acest exfoliant de corp. Are o textura de gel si contine mici particule exfoliante de origine naturala. Parfumul este discret, de trandafiri, frenzii si violete (in mod special se simte trandafirul).

Imi place ca acest scrub este delicat, potrivit chiar si pentru pielea sensibila. Imi lasa pielea catifelata, cu un miros fin de roze. In gama de ingrijire Rose Sensuelle 49 Marionnaud mai gasim unt de corp. Il am si pe acesta, dar foarte rar folosesc unt sau crema de corp. (veti vedea mai jos de ce).




3. Gel de dus si lotiune de corp hidratanta sub dus Nivea cu unt de shea

Nu folosesc produsele Nivea zi de zi de mult. Le-am folosit rar, deci nu am avut suficient timp sa-mi fac o parere despre ele. Apreciez ca le gasesc de multe ori la promotii in supermarketuri si ca sunt frumos ambalate in cutii cadou (am facut deseori cadouri produse Nivea).

M-am indragostit iremediabil de lotiunea de corp hidratanta sub dus Nivea. De ce? Nu am avut niciodata rabdarea si nici placerea sa-mi aplic lotiuni sau unturi de corp. In plus, trebuia sa astept un timp sa se absoarba crema ca sa ma imbrac.

Crema de corp hidratanta sub dus Nivea imi lasa pielea catifelata, ca de bebelus, fara sa fie grasa si corespunde perfect nevoilor mele : pielea este hidrata instant, fara sa am senzatia ca este grasa sau lipicioasa. Avantajul nr.1 : nu mai trebuie sa astept sa se absoarba ca sa ma imbrac.

Gelul de dus Nivea imi curata delicat pielea, iar spuma abundenta imi incanta simturile. Avand in vedere raportul calitate/pret, le consider niste produse de nelipsit din rutina de ingrijire a fiecareia dintre noi.





4. Spumant de baie Mitia cu exract natural de mar si aloe vera

De obicei aleg dusul scotian si in 20-30 de minute sunt la usa (inclusiv imbracata, parfumata si cu parul aproape uscat).

In weekend sau cand am mai mult timp liber, petrec cateva ceasuri bune in baie. Nimic nu e mai relaxant si revigorant decat o baie intr-o spuma abundenta. Luna trecuta am folosit spumantul Mitia. Se gaseste in supermarket, la un pret de aprox. 5 ron 750 ml, intr-o multitudine de variante: miere si lapte, mar si aloe vera, rodie sau vanilie.

Nu face spuma abundenta (sau cel mai probabil nu folosesc eu suficient), dar miroase surprinzator de bine si simt ca ceea ce promite (o piele catifelata si regenerata) face. De-a lungul timpului a devenit spumantul de baie favorit.




5. Crema gel de curatare si masca de fata hidratanta Gerovital - Gama Happiness

Prima impresie : WOW!

Industria de beauty a Romaniei, frumoasa din padurea adormita cum imi place mie s-o numesc, pare ca si-a gasit printul care a trezit-o la viata. Cu pasi timizi dar hotarati produsele de beauty si ingrijire autohtone se indreapta spre un viitor mai luminos. Sunt mai mult decat fericita cand vad produse nationale pe rafturile de beauty.

Luna trecuta mi-am cumparat un gel de curatare si o masca hidratanta pentru tenul normal din gama Happiness cuextract de zmeura. Well, sunt niste produse de calitate, cu o biocompatibilitate ridicata.

De obicei folosesc o perie rotativa pentru fata, iar efectele sunt asemeni unui peeling profesionist.

Alaturi de extractul de zmeura, produsele din această subgama contin Aquaxyl, vitamina E, lipomoist si ulei de masline, care îmbunatateste functia de barieră a pielii, revigoreaza tenul si au un efect protector antioxidativ.

Crema gel de curatare curata pielea cu delicatete, iar extractul de zmeura, bogat în flavonoizi, zaharuri si vitamina C, hidrateaza si revigoreaza.

Tenul ramane curat si catifelat. Da, imi place. Sper ca in viitorul apropiat tot mai multe produse de ingrijire si beauty marca autohtona sa-si castige locul fruntas pe rafturile magazinelor. Se poate!




6. Serumul Estee Lauder Advanced Night Repair


Am o istorie frumoasa dar plina de peripetii cu parfumurile si fondul de ten Estee Lauder. Asadar, fiind fana cu acte (adica card de fidelitate) primesc uneori fie mostre gratuite din noile produse, fie vouchere de reduceri (destul de mari, aprox. 25-30 %).

Asa am ajuns sa descopar acest serum intens hidratant de noapte intr-o frumoasa seara vara trecuta. Cautam un parfum si consultanta Douglas mi-a spus ca cei de la Estee Lauder ofera la fiecare parfum Pleasures cumparat un set de mini produse.

Minunat, am ocazia sa testez rimelul, crema de fata, serumul de noapte reparator, un parfum si un ruj. Mi-a placut foarte mult serumul. Este usor absorbit si lasa pielea vizibil hidratata si matifiata. Are un parfum usor neobisnuit, de...farmacie sau antibiotice...

Oricum te duce cu gandul la un produs cu ingrediente profesioniste. Apreciez ca este usor de aplicat, cu pipeta. In acest fel, nici o picatura nu este irosita. Eu l-am terminat in aprox. 8-9 luni. Folosesc doar cateva picaturi cand imi masez fata si gatul, inainte sa aplic crema de fata. Este un produs bun, dar destul de pricey. Il gasiti in magazinele de beauty la aprox. 450 ron.

Unele persoane spun ca merita fiecare cent, altele ca pentru 100 de euro se asteapta la mai mult de la un produs (am vazut review-uri pe site-ul lor american).

Daca la salariile din America este un produs cu un pret piperat, va puteti imagina ca in Romania este mai mult decat scump.

In ultima perioada am descoperit produsele Secom, la preturi mult mai rezonabile iar crema de fata Radiant SkinHA este no.1 acum pentru mine.

Este un ser care intr-adevar hidrateaza foarte bine tenul, micsoreaza porii, pielea capata un aspect matifiat si uniform.

Puncte forte : usor absorbit de piele, pipeta (deci nu se iroseste nici o picatura si este usor de folosit), noncomedogenic, fara parabeni sau parfum.

Puncte minus: pretul mare si poate pentru unii mirosul usor atipic.




7. Tus de ochi Sephora

Este un produs care nu se potriveste oricarei persoane. Chiar si eu, in unele zile imi doresc un eyeliner cu o mare precizie.

Pentru cineva care are o mana formata este un eyeliner foarte bun: negrul este intens, iar pensula de aplicare foarte subtire. Un alt punct in plus este timpul scurt in care se usuca si rezistenta indelungata.

De cele mai multe ori folosesc doar rimel si eyeliner. Il am de ceva timp si pot spune ca e ca nou; nu s-a uscat deloc.

Nu eram foarte decisa cand l-am cumparat, voiam mai degraba un eyliner cu varf tare decat un tus cu o pensula subtire si foarte flexibila. Stiu ca nu am mana formata, asadar banuiam ca imi va fi greu sa-l folosesc.

Totusi l-am ales pentru ca am mai avut un eyeliner tip creion si s-a uscat foarte repede, iar negrul nu era intens. In timp m-am obisnuit cu el, pot sa-mi desenez ce forma vreau. Daca intr-o zi vreau sa am ochii mai conturati, iar in alta mai putin, depinde de mine. Este un tus versatil care isi merita banii caci il folosesc de aprox. 8-9 luni si abia acum s-a terminat.

All in all, mie imi place, este de calitate, ca majoritatea produselor marca Sephora pe care le-am incercat. In poza de mai jos am desenat un S de la Sephora sau o "codita" (modelul meu preferat). Cu putina concentrare si vointa, nu este atat de greu de folosit.



8. Set gloss-uri Clinique

Acum ceva timp am primit de la sora mea un set cu 5 mini glossuri Clinique pe care mi le-a cumparat din Germania.

Mi-au placut tare mult, asa ca le-am consumat cu drag si spor; sunt usor de aplicat si nuantele variate. Am folosit pana acum glossul roz bombon, pe cel rosu burgundi si cel culoarea nisipului. Sunt glossuri cu factor de protectie (SPF 15), care persista pe buze cateva ore (uneori intrega zi daca nu mananc).

Le prefer inaintea glossului Lancome Juicy Tubes si acestea deoarece sunt mai rezistente, chiar daca nu ofera volum buzelor. In plus, sunt si hidratante, iar pensula cu care se aplica este foarte practica.

Nu stiu pretul setului de 5 glossuri la 2,7 ml, dar banuiesc ca nu mai mult de 60-70 Ron cat e pretul glossului in marime mare (asa am vazut recent in Douglas). Concluzia: sper ca va fi disponibil si in Romania setul cu mini-glossuri. Asa voi putea sa ma joc cu mai multe nuante in acelasi timp.

Concluzia: Nu exista intotdeauna produse sau branduri bune si rele, uneori trebuie sa cauti ceea ce e compatibil cu persoana ta.

Ceea ce functioneaza la cineva, poate foarte bine sa nu functioneze la altcineva.

Totul e relativ, cel putin in aceasta privinta sau altfel spus "Beauty lies in the eyes of the beholder!"

Nu in ultimul rand cel mai bun si ieftin tratament de infrumusetare este rasul.

Sa nu uitam sa zambim macar o data in fiecare zi! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu