marți, 24 mai 2016

When in doubt, wear red! with Olive Oyl



Toti stim povestea lui Popeye marinarul, cum mereu e sicanat de Bluto, cand incearca sa-i intre in gratii lui Olive.

Totusi, ce are Olive Oyl de se lupta doi barbati sa-i intre in gratii?

Rapuns: O atitudine de nota 10. E printre personajele preferate din desenele copilariei mele.

Mai mereu ma uit la desene, ori de cate ori sunt stresata sau fac treburi serioase, ¨de oameni mari¨.

Zilele trecute cand ma uitam la Popeye Marinarul am remarcat ceva ce nu remarcasem pana acum: outfitul lui Olive Oyl. Este mai mereu imbracata in rosu, poate asta e secretul ei.

Atitudinea nonsalanta si lejeritatea cu care se adapteaza la toate provocarile au facut-o personajul meu preferat de desene animate.

De aceea, ii voi dedica o rubrica ¨When in doubt, wear red with Olive Oyl".

Si ce daca sunt trista, port un ruj rosu sau niste pantofi stiletto rosii.

Si ce daca stau in casa si zapez canalele? Ma uit la un film in pijamale rosii.

Acum sa va arat ce am ales pentru primul articol : pantofi stiletto din satin rosii

 
In cateva cuvinte :  eleganti, sexy, potriviti pentru o seara in club cu prietenele sau un eveniment special.

Pantofii stiletto rosii, la fel ca si faimoasa little black dress, flateaza silueta si nu se demodeaza niciodata, deci sunt o investitie buna.

Chiar si cu acesti pantofi, eu cred ca Olive tot va reusi sa fuga de Bluto cel rau. 


Voi ce ziceti?


  



 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu