sâmbătă, 18 iunie 2016

Best Buys of the Week : Hot or not?




















Ultimele saptamani au fost destul de stresante...dar de fiecare data cand am timp, aplic terapia prin shopping. 

De ce sa platesc un terapeut pentru a fi ZEN (meditez...ommmm), daca shoppingul ma face sa ma simt daca nu fericita, cel putin bine dispusa?  

Din adolescenta pana acum am avut timp sa trec prin toate fazele posibile ale persoanelor addicted to  shopping: de la shoppingul febril si delirant (ce senzatii tari am avut ocazia sa experimentez <3! ) din studentie, cand imi consumam toti banii economisiti intr-o luna intr-o singura ora, consolandu-ma apoi ca nu-i chiar asa tragica situatia la shoppingul rational - eh oarecum.

La inceput nu puneam mare pret pe reduceri, daca imi placea un articol, mi-l cumparam. Dar, tot vazand hainele pe care le cumparam la pret redus dupa putin timp, am zis ca what the hell, trebuie luat in considerare si acest aspect.

Viata mea se pare ca este un periplu continuu intre diferite extreme, orice e prea mult sau prea putin ma face fericita, exact ca fructul interzis. Ca de nu ar fi interzis, nu s-ar mai povesti si am trai cu totii fericiti pana la adanci batraneti.

Revenind la subiect, iata topul achizitiilor mele recente:

1. Sandale cu talpa ortopedica

Sunt foarte atenta cand imi cumpar pantofi/sandale cu toc. Vreau sa ma asigur ca sunt relativ comode si ca nu vor ramane nepurtate. 

Inca nu am purtat aceste sandale (decat prin casa), insa mi se par comode. Imi place inaltimea si designul talpei ortopedice, culoarea - foarte girlie, dar si tintele de pe bretele care contrasteaza cu rozul bombon eclectic.

2. Turban negru

Am luat acest turban pentru ca...ma plimbasem prinr-un magazin cam o ora si nu luasem nimic. L-am gasit ascuns printre alte accesorii si mi-a placut tare mult. 

Pentru ocazii speciale (si foarte improbabile in viitorul apropiat), l-as putea accesoriza cu o brosa mare sau niste...pene de paun. All in all mi se pare sweet, potrivit pentru o tinuta funky de sfarsit de sapamana. 

Arata foarte bine cand port ochelari de soare si o rochie sau bluza lejera in culori calde, deci contrastante, cum ar fi bluza galben de mai jos.

3. Bluza transparenta

Cand prea putin nu e de ajuns, mai adaugam ceva. In acest caz, un sutien rosu. 

Stiu, cu aceasta bluza transparenta nu as putea defila la vreun examen (decat daca as visa cu o seara inainte ca este un totem si iau 10), dar pentru o seara la film, de ce nu? 

Ca sfat general recunoscut si de bun simt, pentru a nu zgaria retina privitorului si pentru a nu primi eticheta indezirabila de ¨domnisoara de pension sau alte apelative minunat de...neplacute¨, de cate ori descoperim o zona, trebuie sa acoperim alta parte. 

Eu am purtat aceasta bluza cu  o pereche de jeansi negri skinny, cu talie inalta si niste pantofi negri. 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu