duminică, 5 iunie 2016

Comanda Miniprix




Acum doua saptamani am plasat prima mea comanda online de haine.

Tarziu, stiu, tocmai eu care sunt fana numarul 1 a tehnologiei si a virtutilor  web-ului.

Nu am comandat pana acum haine de pe diverse site-uri pentru ca sunt sceptica cand vine vorba de achizitiile online. Mai mult, obisnuiesc sa citesc recenziile altor clienti si cand vad ca uneori marimile nu corespund sau au primit altceva decat au comandat, ma razgandessc.

Poate si pentru ca nu sunt persoana care ia in considerare returul daca primeste o bluza stramta sau o rochie descusuta. 

Intr-o noapte cand trebuia sa fac orice altceva decat sa navighez pe site-uri cu haine, am vazut articole la pret mai mult decat ofertant  pe site-ul Miniprix.

Am zis ca nu am nimic de pierdut, costul transportului fiind de doar 5 RON, si daca nu primesc ceea ce vad pe site la descriere, nu va fi o paguba asa mare, nesuportabila.

Comanda a ajuns in cateva zile, frumos ambalata. Sincer, nu aveam asteptari mari. Dar...a fost mult mai bine decat imi imaginam.

Am scrutat cu privirea detaliile fiecarui articol si nu am gasit nici un defect, nici macar o ata care atarna inestetic din pantaloni. Hainele erau frumos impachetate, neexpuse sau probate in magazin, si calcate impecabil; nici macar o cuta.




Mai sus vedeti comanda mea.

Pentru o prima comanda online, sunt multumita din mai multe motive:

1. Hainele sunt exact ¨ca pe site¨. Arata impecabil, neexpuse sau probate.

2. Pretul articolelor este de cel putin doua-trei ori mai mic decat in magazin. Spre exemplu, rochia mini costa in Miniprix Militari 49-59 Ron (nu mai retin exact), iar eu am achizitionat-o cu doar 9 Ron. Espadrilele costau in magazin 39 ron, iar pe site 19 ron.

3. Pretul transportului este rezonabil (5 ron), indiferent de valoarea produselor achizitionate.


Desigur, uneori poti sa ai ghinion si sa primesti altceva decat ce ai comandat (sunt destule exemple), dar uneori poti fi si placut surprinsa.

+ Personal, apreciez ca am economisit timp pretios. Daca as fi avut o lista de produse dorite, cu atat mai repede.

- Poate inca nu m-am obisnuit cu ideea ca pot cumpara un articol ¨pe neve¨.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu