sâmbătă, 18 iunie 2016

Dentomin Mint - praf de dinti spumant


Zambetul spune multe despre o persoana (cel putin pentru mine). 

In zadar ai un look glamorous si o atitudine de superstar daca atunci cand zambesti ceilalti zic Upsss. 

De aceea, sunt preocupata de igiena orala. Fac parte din categoria persoanelor predispuse genetic la paradontoza si epigenetic (stilul meu de viata, mai precis consumul de cafea - more is always better, cola &co) la tartru, dinti galbeni etc...

De data aceasta va voi povesti de o cutiuta magica de praf spumant de dinti pe care am gasit-o in supermarketul DM. 

Imi place praful de dinti spumant Dentomin pentru ca nu are fluor, dar contine vitamina C cu rol in stoparea reactiile oxidante din cavitatea bucala care apar din cauza bacteriilor - mari consumatoare de zaharuri (si ele le adora, nu numai noi), rezultand un efect preventiv antiodor.

Eu imi simt dintii foarte curati si luciosi dupa spalare. S-ar putea ca unele persoane sa gaseasca Dentomin putin abraziv. Mie imi place, iar gingiile mele nu sunt inflamate. Daca aveti gingii sensibile, va sfatuiesc sa folositi pentru inceput o mica cantitate de praf. 

Cum se foloseste produsul? Udam periuta de dinti, iar apoi o introducem in cutia cu praf. Fiind o pulbere fina de minerale, se lipeste de zona umeda a periutei. 

 Pot spune ca 25 de g de praf (adica o cutiuta) mi-a ajuns aprox. 2 luni, deci e foarte eficienta si economa. In DM costa in jur de 14-15 ron si este disponibila in cateva variante : lamaie, menta si aloe.

Se pare ca ingredientul minune ar fi praful de minerale care contine absorbanti cu zeolit (se ataseaza de bacterii - unele, desigur). Prin clatire se elimina in acelasi timp cu spuma si bacteriile.

Un alt plus este efectul de albire, destul de vizibil. 

Mie imi place, este o cutiuta magica. Cautam un produs pentru igiena orala care sa ma multumeasca si nu stiu de ce, dar am convingerea ca pastele clasice sunt prea putin abrazive pentru tartrul meu.

Evident ca o pasta de dinti buna nu inlocuieste detartrajul anual si alte tratamente profilactice, dar este de un real ajutor pentru a intretine un zambet frumos si sanatos. 

Desigur, acum sunt in trend acele celebre fatete ceramice, de un alb bizar - un fel de alb-albastru.

Mie nu-mi place sa vad dinti de un alb ireal si in plus foarte simetric aranjati, pentru ca seamana mai degraba cu proteze.

Eu deocamdata incerc sa-mi mentin albul natural al dintilor cu produse pentru igiena orala eficiente, pana se inventeaza ceva care sa arate mai natural. Chiar si actori celebri cu acel zambet exagerat de alb par...Barbie sau Ken, nu credeti?

Cred ca toti vrem un zambet frumos, care sa arate cat mai natural, nu epatant, adica nu dinti care iti dau senzatia ca sunt fosforescenti pe intuneric. Nu-i asa?

Dentomin

***/*****


Voua ce produse de igiena orala va plac?
   




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu