sâmbătă, 9 iulie 2016

Empties of the month - June

Luna trecuta a fost agitata pentru mine, asadar am intarziat cu scrierea articolului. Dar...acum i-a venit randul.

Nu ma consider o adevarata terminatoare cand e vorba de consumul produselor cosmetice sau de ingrijire personala, ci mai degraba curioasa. Incerc mult produse si marci, dar din pacate nu termin nici macar 50% din ceea ce cumpar. De aici rezulta ca multe produse nu-mi sunt pe plac. :(

Incerc sa nu fiu subiectiva, de aceea nu spun nimic negativ despre unele produse. Totusi, ma simt datoare sa spun ce nu ma convinge si nu mi se potriveste.

Iata ce am terminat sau am folosit luna aceasta

1. Nivea Protect&Care antiperspirant si deodorant

De obicei folosesc Dove sau Burjois, dar am zis sa incerc si Nivea pentru ca-mi plac foarte mult sapunurile, crema de corp si gelurile lor de dus.

Ma consideram o persoana care nu transpira mult, dar folosind aceste produse am ramas ¨cam socata¨.

Cu siguranta, cel putin mie nu mi se potrivesc. Nu am stat sa caut si sa compar ingredientele active ale antiperspirantelor folosite, cat sunt de toxice si pline de parabeni ale celorlalte marci, dar cel putin acelea isi fac efectul cu brio.

Antiperspirantele cu minerale de la Burjois sunt preferatele mele si nu contin parabeni. Cu tristete, este un mare NO pentru mine, simt ca nu au nici un efect, nici macar pentru cateva ore. Sorry...

2. Chanel EDP

Este un parfum rezervat ocaziilor speciale, de aceea mi-a luat ceva timp pana sa-l termin. Cred ca mai il pot folosi de 2-3 ori :)

Review-ul mmeu complet al celui mai vandut parfum al tuturor timpurilor este aici

3. Zvelto - Gel scrub anticelulitic cu cofeina

In supermarketul Carrfeour am gasit o marca cu o gama destul de restransa de produse, dar interesante. Mie mie place foarte mult acest gel scrub cu cofeina; Are un cost de aprox. 15 ron si nu l-am gasit altundeva decat in Carrefour. Miroase demential a cafea/ciocolata si contine mici particule abrazive. Eu sunt o mare fana  a scruburilor, iar acesta mi-a placut cel mai mai mult. Imi lasa pielea foarte fina si catifelata dupa un masaj energic cu un burete natural exfoliant.

4. Pasta de dinti Smokers

Se presupune ca este o pasta de dinti abraziva, adresata fumatorilor (cu dintii predispusi la tatru, printre altele). Este o pasta de dinti nici-prea-prea-nici-foarte-foarte. Am apreciat totusi aroma usor mentolata si curatirea destul de eficienta a dintilor. Totusi mi-am simtit gingiile usor inflamate dupa periere.

Raportul calitate/pret este bun.


5. Acum cateva luni am adaugat colectiei mele de parfumuri parfumul Estee Lauder Sensuous (un parfum cu adevarat senzual, va voi povesti mai multe in curand).

Pentru ca sunt, nu-i asa ?, norocoasa, cand ma indreptam cu parfumul spre casa de marcat, consultanta din magazinul Douglas mi-a spus ca la achizitia acelui parfum primesc si un pouche cu miniaturi Estee Lauder. Happy me.

Printre miniaturi se gasea si Estee Pleasures EDP 5ml. Este un parfum minunat, o explozie de arome florale care se dezvolta treptat, o adevarata placere sa-l porti. Spre deosebire de alte parfumuri lemnoase sau florale tari, acesta se poate purta vara cu lejeritate.

6. Sampon Balea cu grepfruit si ananas

Am achizitionat acest sampon luna trecuta din DM. Miroase foarteee bine, fresh. Pana acum nu am mai avut sampon cu aroma de grepfruit sau ananas. Combinatia aromelor este foarte reusita. Samponul contine si provitamine. Din pacate nu am gasit si balsam din aceeasi gama. Chiar si fara balsam, parul este usor de descurcat. Costa aprox. 8 ron.

7. Stilou pentru albit dinti pe baza de gel

Am cumparat stiloul de aici . Am comandat unul si am primit doua. Nu il folosesc de doua ori pe zi, nici macar zilnic caci contine peroxidaza si nu vreau sa-mi sensibilizez dintii. Are un efect vizibil, chiar functioneaza. Ambalajul este practic, iar cantitatea gelului folosit se dozeaza cu usurinta. 

8. Am primit de ziua mea (Sf. Andrei) de la Sephora o minitrusa care contine 2 rujuri si 4 farduri. Rujurile miniaturi erau cremoase si le-am terminat rapid, dar fardurile abia de curand. 

Mie imi plac fardurile Sephora, poate nu sunt pigmentate toate, dar machiajul rezista cateva ore. Si am primit cateva complimente pentru machiajul realizat cu acele farduri (sunt in culori neutre, potrivite pentru un machiaj de zi). 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu