joi, 4 august 2016

Empties of the Month - July

Dupa o vacanta scurta, dar binevenita pe litoralul nostru, m-am intors din vacanta cu forte proaspete, si cu o multime de proiecte in minte.

Saptamana de vacanta mi s-a parut ca a trecut foarte repede, dar am ramas cu amintiri frumoase.

In timpul vacantei am consumat mai multe produse de ingrijire decat de obicei, in special ulei de avocado si crema de fata.


Iata lista produselor consumate luna trecuta:

1. Ulei de avocado Secom

Abia acum il apreciez la adevarata valoare, dupa ce l-am aplicat pe piele in combinatie cu uleiul cu factor de protectie solara. Mi-am dorit sa ma bronzez cat mai mult in vacanta, asadar am folosit crema cu protectie solara cu SPF 15. Crema am combinat-o cu uleiul de avocado. Concluzia: bronz luminos si piele hidratata.

Puteti gasi uleiul de avocado Secom aici

2. Pasta de dinti chinezeasca

Am terminat si aceasta pasta. Am fost destul de multumita de rezultate. Acum folosesc tot o pasta de dinti neagra, Blackwood Splat.

Spre deosebire de cea din urma, aceasta are o aroma mult mai placuta, asemanatoare cu cea a gumei de mestecat Turbo :) si face mai multa spuma.

Reviw-ul produsului este aici

3. Estee Lauder Sensuous

Tot in concediu, am stors si ultima picatura de parfum. Bineinteles, pe plaja nu foloseam parfum, dar in zilele in care am vizitat cateva muzee si Delfinariul, da.

Review-ul il gasiti aici


4. Crema de fata Radiant Skin HA

Iata ca am terminat si aceasta crema. Desi are o textura atipica, deoarece este naturala, este eficienta (folosita pe o perioada mai lunga de timp).

Este o crema intens hidratanta si trebuie aplicata in strat subtire, altfel fata se incarca. Eu o aplicam atat dimineata cat si seara, dupa curatarea tenului. Treptat, pielea isi va recapata stralucirea naturala si textura uniforma.

Este o crema demna de a fi luata in seama, destul de pricey (93 ron), dar isi merita banutii. O descriere completa a produsului gasiti aici

5. Sampon si balsam Pantene Pro-V Aqua Light

Gratie #provocareaPantene atat eu cat si o prietena am primit un set cu produse Pantene ce contine un sampon, balsam si ulei de keratina.



Am testat intens gama aceasta (inca de mica foloseam gama clear) si mi-a placut, atat samponul, cat si balsamul. Balsamul imi place in mod particular deoarece nu-mi ingrasa parul, dar il face totusi usor de descurcat.

Din pacate in ultima perioada am ceva probleme cu podoaba capilara, adica imi cade parul. Asadar, am hotarat sa trec din nou la produsele profesionala de ingrijire a parului si la administrarea de suplimente nutritive.

Avand in vedere ca ma confrunt cu aceasta problema de ceva timp, nu e vina Pantene. All in all, cred ca este o gama care se potriveste persoanelor care au parul cu tendinta de ingrasare, sau care il spala zilnic.


6. Spray de corp cu ananas si kiwi

Cum spuneam mai sus, in concediu nu am folosit parfum in timpul zilei pe plaja, nu imi imaginez ca s-ar putea potrivi cu caldura toropitoare, dar am folosit un spray de corp cu aroma dulce fructata.

Miroase foarte ¨childish¨, m-am amuzat teribil cand il foloseam, si de cate ori ii simteam aroma zambeam.

Uneori, elemente aparent lipsite de importanta, iti schimba dispozitia. Cam asa s-a intamplat. M-am teleportat in copilarie, as spune, putin exagerat.

Oricum, mi-a schimbat dispozitia. Sunt o persoana cat se poate de serioasa, dar cu acest experiment am inteles ca trebuie sa imi pastrez si  latura ludica, chiar daca nu la vedere.

L-am achizitionat din Douglas, costa aprox. 40 ron si are 25 ml (tocmai bun de tinut in geanta).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu