vineri, 5 august 2016

O zi in Aqua Magic



Unul din locurile in care planuisem sa revin dupa cativa ani este Aqua Magic. 

Amatoare de senzatii tari, oriunde ma duc in vacanta, nu pot sari peste parcurile de distractii. 

Am fost in Aqua Magic intr-o zi de luni si bine am facut. Desi sezlongurile pareau goale, era o coada destul de mare la topogane. In weekend sigur era mult mai aglomerat. 

In prima parte a zilei (am ajuns pe la 9-10) nu prea erau oameni, asadar m-am bucurat sa incerc cam toate topoganele. Dupa-amiaza insa, se formasera niste cozi infernale.



La pranz am mancat la restaurantul cu autoservire. Preturile erau accesibile, cel putin mie asa mi s-au parut, si portiile destul de mari.


Cand am fost prima data, acum cativa ani, mi se parea un complex foarte mare, aproape ca-mi era frica sa nu ma ratacesc. :) Acum mi se pare un complex foarte bine organizat, dar compact.

Iata cateva atractii:

1. Water playground for kids



Este un loc de joaca special amenajat pentru prichindei, are cateva topogane si 2 piscine cu o adancime mica.

Am fost in vacanta in familie (cu un copil mic) si am petrecut putin timp aici. Mi-a placut sa observ o mare de prichindei cum se joaca si se distreaza. Da, am simtit putina nostalgie sau regret, cum ar fi sa fiu din nou copil? :)

Apa este curata, calda (deoarece are o adancime mica apa se incalzea mai repede decat cea din piscinele mari).

2. Baby Pool


Chiar langa playground se gaseste o piscina cu adancime mult mai mica (20 de cm) si mini-tobogane, piscine buclucase si personaje din povesti. Langa delfini, pelicani sau corabii, copii isi pot imagina ca sunt pirati sau ca au naufragiat pe o insula pustie.


3. Pisina pentru adulti (relax pool)

Piscina pentru adulti inconjoara terasa.  La terasa puteti gasi racoritoare si alte bunatati (bar acvatic). Asadar, nu trebuie sa iesi din piscina daca iti e sete, Coca Cola rece o poti savura linistit, plutind pe un colac.

4. Topogan multiside

Cum am ajuns in parc, primul topogan pe care l-am incercat a fost acesta. Din nou bine am facut, caci la pranz cand am vrut sa ma intrec cu sora mea GHINION, se terminase apa.

5. Twister

Iti ofera rasuciri, incolaciri, alunecare rapida si adrenalina cat cuprinde in doua tuburi impletite, este...thrilling.


Langa topoganul twister se afla Mega Pipe. Cei care au mania vitezei si placerea curbelor trebuie neaparat sa-l incerce.

6. Black Hole

 Asa cum ii spune numele, interiorul este negru, nu se vede absolut nimic, nici unde esti, nici cand urmeaza sa plonjezi in piscina.

Acesta mi-a placut cel mai mult. Trebuie sa stiti ca aici este permis accesul numai cu colac.

7. Space Bowl

O alta atractie a parcului este acest acest topogan circular, te rotesti si rasucesti de cateva ori intr-o sfera, iar apoi plonjezi intr-o piscina adanca de 2m.

Deci, trebuie sa stii sa inoti, nu bine, dar cat de cat. Orium esti intrebat cand stai la coada daca stii sa inoti.



8. River side

Un alt topogan in care accesul este permis numai cu colacul. Este neacoperit, nu are curbe abrupe sau rasuciri periculoase.

10. Ar mai fi cel putin doua topogane de amintit, side wider (singurul din tara) si super crater.

Nu le-am incercat deoarece erau pentru doua persoane si nu am reusit sa o conving pe sora mea sa le incercam.

Bine, as fi reusit, dar era o coada destul de...mare si m-am lasat pagubasa, nici macar nu am insistat.

De aceea sfatul meu, daca planuiti o zi de escapada in acest parc de distractii, este sa ajungeti cat mai devreme si sa va bucurati printre primii de topogane, caci la pranz se aglomereaza.

9. River side



Ce poate fi mai placut decat sa plutesti in aval si sa te bronzezi in acelasi timp?

In pauzele dintre masa, topogane si joaca cu copilul, am plutit pe raul curgator (teoretic), m-am inghesuit (mai ales dupa-amiaza), m-am impins in alte colace (si altii in mine).

A fost o zi reusita de vacanta, un inceput de saptamana in care mi-am incarcat bateriile.

Va recomand cu drag sa vizitati litoralul nostru si sa bifati toate atractiile turistice si de ce nu, chiar acest parc de distractii.

NB
Pretul unui bilet este 70 de ron. Pretul este mai mic daca alegeti sa ajungeti in parc dupa orele pranzului (15:00) cat si daca sunt mai multe persoane si unul sau mai multi copii.

Eu zic ca merita, sunt destul de multe atractii care te pot tine ocupat intreaga zi.

In cateva cuvine : curatenie, liniste, senzatii tari, relaxare, voie buna







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu