miercuri, 3 august 2016

Pudra bronzanta - must al sezonului estival?

Nu stiu cum sunt altele, dar eu asociez make-upul estival cu pudra bronzanta, cam de cand ma stiu.

De cate ori dau o raita prin magazinele de beauty si vad raionul cu produse din colectia vara, imi fug ochii inevitabil spre pudrele bronzante.

Nu conteaza brandul, am avut cam toate pudrele bronzante interesante pe care le-am vazut, de la Estee Lauder la Collistar sau Avon/Oriflame/...

Spre deosebire de celelalte produse  de make up - blush, primer sau rimel care cel mai probabil vor ramane pe jumatate consumate, de fiecare data am terminat toate pudrele bronzante pe care le-am avut.

Ei bine, de obicei less is more...dar trebuie sa exista si exceptii care confirma regula.

Pudrele bronzante se gasesc in doua variante: compacte sau pulbere

Am avut o pudra bronzanta pulbere de la L Oreal care mi s-a parut cea mai buna la vremea aceea. Intocmai ca si fondul de ten pudra tot de la acelasi brand. Din pacate, nu mai fabrica acum aceste doua produse (sincer nu inteleg de ce, cel putin fondul de ten pulbere mi-a placut foarte mult, atat ca mod de aplicare cat si ca efect).

Apoi am avut una compacta de la Estee Lauder. Nu am nici o preferinta din acest punct de vedere; difera doar modul de aplicare.

Acum folosesc pudra aceasta

Cum aplic pudra ?

Dupa ritualul de ingrijire a tenului: demachiere, hidratare, aplicare baza, fond de ten, fata ar trebui sa fie ¨de portelan¨. Nu e suficient. Avem nevoie si de conturare pentru a scoate in evidenta trasaturile cele mai frumoase.

Exista numeroase tutoriale video pe YouTube din care ne putem inspira, pentru a ne contura fata.

Cel mai simplu sfat ar fi sa aplici pudra bronzanta doar pe zonele care sunt in mod natural mangaiate de razele soarelui, limitandu-te exclusiv pe acele trasaturi.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu