vineri, 19 august 2016

Review Cacharel Amor Amor

Prima data cand am facut cunostinta cu acest parfum a fost acum mai mult de un deceniu...cum trec anii!

Eram la ora de meditatie de italiana si d-na profesoara era o impatimita colectionara de parfumuri.

De cele mai multe ori folosea parfumuri cu note orientale, tari. Atunci isi cumparase de martisor  (deci era luna martie) Amor Amor Cacharel.

Pana la urma am aflat cum se numea parfumul si dupa cateva luni de chiverniseli, cu prima ocazie ajunsa in Bucuresti, m-am rasfat cu sticluta mult tanjita.

De atunci am purtat zeci si zeci de parfumuri, dintr-o simpla cauza; ca si Lolita Lempicka, sau Miss Dior Cherie, Amor Amor este destul de purtat deoarece este tineresc si explozia florala puternica persistenta atrage multe doritoare care vor sa-si semnalizeze intrarea undeva printr-un parfum. Din pacate, inconfundabil.

Cum aroma e unica si emana la cativa metri de purtatoare, e foarte usor de recunoscut.

Nu mi-a placut niciodata sa port ceea ce ceilalti pot identifica cu usurinta, ma amuz de cate ori recunosc parfumul unei persoane (oare de ce?) iar respectiva aroma cade in dizgratie (ajunge pe lista mea not to wear).

Deci, nu este un parfum pe care il port zi de zi. Are un miros seducator de citrice, portocale si mandarine invaluit in arome misterioase de mosc si lemn de santal. 

Eu percep notele de lacramioare si trandafir ca note de baza si mi se pare o combinatie reusita.Varianta Tentation mi se pare mai seducatoare si evoluata decat cea clasica. 

Daca as putea asocia o culoare unui parfum, variantei clasice Amor Amor i-as asocia culoarea rosu, iar variantei Tentation culoare lila, exact asemeni ambalajului.

Chacharel Amor Amor Tentation este un parfum floral-oriental care se deschide cu note de iedera, vanilie, urmate de note de mandarine, flori de tiara, notele de baza fiind iasomie si cedru. 

Chiar notele de baza il diferentiaza de clasicul Amor Amor. 

Este un parfum mai sofisticat, nu mai simti acea explozie florala, ci notele de iasomie. Ca si cum varianta clasica s-ar fi maturizat. 

Aceasta aroma orientala este potrivita de purtat in toate anotimpurile.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu