vineri, 19 august 2016

Review Goldwell Dualsenses Rich&Repair Shampoo

Goldwell Dualsenses Rich&Repair
Satula de numeroasele mele incercari de a gasi un sampon perfect compatibil cu structura firului meu de par am revenit la samponul care mi-a placut cel mai mult in trecut.

Daca parul aspru cu aspect de matura nu ma deranja asa mult, faptul ca a inceput sa-mi cada intr-un ritm alert in ultimul timp m-a pus pe ganduri si m-am decis sa revin la un sampon pe care il foloseam acum cativa ani.

I proudly present to you Goldwell Rich&Repair Shampoo, sampon pentru par uscat si deteriorat.

Mi-a placut  de cand l-am folosit prima data, acum cativa ani. La prima vedere face o spuma bogata, pufoasa care miroase foarte bine.

Eu l-am achizitionat de pe aoro, unde il gasiti comercializat in ambalaj de 400 de ml si 1500 ml.

Am ales a doua varianta (1,5 l) pentru ca ma spal foarte des pe cap si consum destul de mult sampon. Mai ales ca e si mai avantajos ca pret.

Nu mi-am luat balsamul si masca din aceeasi gama deoare am vrut sa tatonez intai teritoriul, sa vad daca chiar era asa bun cum imi aminteam eu. Oricum samponul descurca parul, eu nu simt nevoia de a folosi balsam.

Rezultatul este...acelasi pe care il stiam

Vi-l recomand cu drag, este cel mai bun sampon pe care l-am folosit pana in prezent. Raportul calitate/pret este excelent (fara exagerare).

Ca sa va faceti o parere, 250 ml (gramajul unui sampon obisnuit) costa aprox. 16,5 ron.

Ganditi-va cum este sa folositi un sampon profesional, care are rezultate peste cele ale sampoanelor de nisa la un pret accesibil, apropiat de cel al brandurilor de supermarket.

Suna bine, nu? :) Pe cuvant de tester, e minunat. Eu sunt incantata de rezultate.

Desigur, fiecare suntem diferite si nu ni se potrivesc aceleasi produse, ceea ce functioneaza la mine ar putea sa nu se potriveasca altora.

Ca sa va faceti o idee despre acest brand si produsele lor, comercializate exclusiv in saloane profesionale puteti accesa site-ul oficial Goldwell

Imi amintesc ca acum 3-4 ani cand l-am achizitionat prima data, parul imi crestea foarte repede; chiar si eu ma miram...

Acum stiu ca acest lucru se datoreaza formulei bogata in proteine si keratina care patrunde in firul de par deteriorat si ii reface structura, inchizand cuticulele.

Samponul curata foarte bine scalpul, deci nici urma de matreata. Astfel, firul de par are toate conditiile sa creasca.

In cateva cuvine: scalp si par curatat in profunzime, par matasos, usor de descurcat.

Parfumul placut al samponului persista si il poti percepe ori de cate ori iti treci degetele prin podoaba capilara.

Nu ii gasesc nici un dezavantaj, paote doar spuma foarte densa pe care trebuie sa o clatesti din abundenta cu apa. Altfel, nu ii pot reprosa nimic...poate doar ca-mi creste parul prea repede :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu