miercuri, 3 august 2016

Review spumant de baie cu extract de lotus si iasomie Green Pharmacy

Sunt in an open relationship (daca e sa citez Facebookul) cu produsele de ingrijire Green Pharmacy.

Nu este un brand foarte cunoscut, produsele provin din Polonia si sunt comercializate mai ales in farmacii (le gasiti si in Douglas, sau online pe aoro).

Primul produs Green Pharmacy pe care l-am achizitionat a fost laptele de corp cu extrat de roibos si miere.

Mi-a placut nespus de mult; spuma bogata, mirosul mai mult decat imbietor care ma relaxa, finetea pielii sunt numai cateva din efectele imediat perceptibile ale spumantului.

Apoi am avut varianta cu extract de trandafiri. Si aceea mi-a placut, dar era parca prea mult dulce pentru mine.

Zilele trecute am vazut varianta cu iasomie si exract de lotus. Nu am ezitat, iasomia este floarea mea preferata. Cum sa descriu: are o aroma delicata dar in acelasi timp pregnanta de iasomie.

Mi se pare ca se potriveste armonios cu parfumul Bvlgari Jasmin Noir, unul dintre parfumurile mele preferate.

Spumantul se gaseste comercializat intr-o sticla de 1l (care mie imi ajunge cam 2-3 luni, caci de cele mai multe ori aleg dusul, fiind o fire practica si mereu grabita), nu contine parabeni, coloranti, conservanti sau siliconi. Adica si natural!

Esenta naturala a florii de lotus si a iasomiei, ofera o curatire blanda, hraneste si protejeaza excelent pielea datorita PH-ului neutru. Extractul de lotus hidrateaza si curata corpul, il revigoreaza, iar extractul de iasomie tonifica si energizeaza pielea.

 Pretul spumantului e mai mult decat ofertant: in Douglas il gasiti la aprox. 18 ron, iar online costa 13 ron.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu