vineri, 19 august 2016

Review - Vopsea Garnier Color Naturals

Dupa o vacanta minunata, rasfatata de razele soarelui, am simtit nevoia sa-mi uniformizez culoarea parului.

Ultima data ma vopsisem prin baleiaj cu doua nuante diferite in degrade, la un salon profesional.

Cine ma cunoaste stie ca sunt destul de usor de multumit, mai degraba ma straduiesc eu sa nu ii ingreunez treaba nimanui. 

Asadar nu am avut nici o pretentie exagerata la nici un salon. Am variat saloanele la care am fost din diferite motive, fie era prea departe de mine, fie doar pentru ca am vrut sa incerc altceva. 

Asadar, rasfoind ofertele, am gasit un salon la care m-am programat pentru un vopsit. In ce nuanta? - s-a ratoit de la primele triluri doamna care mi-a raspuns. 

Mi s-a parut de la inceput ca avea cea mai NOK atitudine B2C pe care am intalnit-o vreodata. 

Nepolitcoasa, mi-a anulat de 2 ori programarea (dupa 2 sapamani de asteptare), chiar cu o ora inainte de sedinta. 

Asadar, mi-am spus ca ar trebui sa ma vopsesc acasa, caci nu vreau decat sa-mi uniformizez nuanta parului. 

Am petrecut ceva timp in fata raionului dedicat din supermarket si pana la urma m-am decis sa cumpar Garnier Color Naturals, in principal datorita reclamei; Cine nu a vazut reclama cu Andra la Garnier Color Naturals cel putin de cateva zeci de ori in viata? :)))

Cred ca stiti cum decurge o sedinta de vopsit: intr-un bol de plastic, lemn sau portelan sau sticla (nu metal ca sa nu oxidez vopseaua) se toarna sticluta de oxidant si tubul cu vopsea din kit. Le amestecam cu o spatula de lemn/sticla/portelan pana la omogenizare. Eu am adaugat, neincrezatoare in rezultate, dar dornica sa experimentez, o lingura de ulei de avocado. Ma gandeam ca s-ar putea ca uleiul sa reactioneze cu amoniacul, iar culoarea sa nu-mi prinda. 

Rezultatul a fost peste asteptari, zic eu. Nu numai ca culoarea s-a fixat perfect si uniform, dar nici nu-mi curge la spalare. De obicei, mereu imi curgea putina vopsea, chiar daca era profesionala. 

M-am spalat pe cap de cateva ori de la sedinta de vopsit si apa este cristal clear. Happy me! 

Deci, ori vopseaua e buna si au imbunatatit formula, ori uleiul meu de avocado (care mi-a si hidratat parul in timpul vopsirii) a facut minuni.
 
Parul pare foarte sanatos, matasos si intens hidratat. 

Deci, verdictul este : vopsitul acasa - jeux d´enfants!

Chiar si fara prea multa dibacie, rezultatele sunt satisfacatoare, cel putin pentru mine.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu