vineri, 19 august 2016

Topul produselor testate in ultima perioada

Timpul refuza cu obstinatie sa stea in loc, spre intristarea mea si ne apropiem cu pasi repezi de toamna. :(

Nu-i inca timpul pentru nostalgii, asa ca mai bine imi amintesc de lunile calduroase de vara si de produsele pe care le-am testat.

Iata topul meu:

1. Samponul meu preferat de vara aceasta este Goldwell Dual Senses Rich&Repair

Review-ul samponului il gasiti in articolul de aici



2. Balsam de par Freeman

Am achizitionat acest balsam pentru ca mi-a placut mixul racoritor estival de papaya si lime. Miroase foarte placut, nu are parabeni si nici siliconi. Nu incarca parul, dar il lasa usor de descurcat, de aceea e si in topul meu.



3. Carmex Classic - balsam de buze

L-am achizitionat de aici

Buzele uscate si crapate sunt o problema care afecteaza pe toata lumea. Balsamul de buze Carmex este perfect pentru a combate deshidratarea cauzata de soare si vreme rece.

Are in compozitia sa un amestec perfect de agenti de hidratare, care pot salva chiar si cele mai crapate buze. Balsamul prezinta o textura fina, iar aplicatorul va permite sa folositi exact cantitatea necesara.



 4. L'ORÉAL PARIS triple active beautifying scrub

Este un gel scrub pentru gomaj facial cu actiune revitalizanta, ce exfoliaza celulele moarte si impuritatile, astfel incat pielea ramane neteda si sanatoasa.  

Formula sa contine extract de sambure de caisa, care te incanta cu parfumul sau.

Este recomandat sa fie folosit pentru curatarea tenului o data de saptamana, dar eu il folosesc mai des, chiar si pentru zona decolteului. 

Este de departe preferatul meu din aceasta categorie deoarece imi curata tenul in profunzime, fara sa-l simt uscat.

Acest produs este adaptat tuturor tipurilor de ten, inclusiv cel sensibil.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu