joi, 20 aprilie 2017

Cadouri de la Iepuras

Anul acesta se pare ca am fost foarte cuminte...Iepurasul si-a facut timp sa treaca si pe la mine.

Cum care Iepuras? Iepurasul Douglas.

In coletul frumos impachetat am gasit un set Burberry London, un parfum Toni Guard si un set Estee Lauder rimel si primer.

Am citit atatea reviewuri pozitive despre Burberry London, incat am zis ca trebuie sa-l am si eu.

La prima testare, nu e tocmai ce vreau eu...Sunt obisnuita cu parfumurile ¨WOW¨, a caror aroma olfactiva ma cucereste din prima, cum ar fi Guerlain Insolence, Givenchy Amarige, Gucci 2...exemplele pot continua. Mi se pare un parfum cumintel, floral si cam atat. Sper sa fie doar prima impresie...

Ca sa nu mai spun ca ma asteptam sa primesc 2 miniaturi de 7,5 ml (numai bune de pus in geanta) si de fapt setul continea doar unul...Sa ignoram si acest aspect.

Parfumul Toni Guard. Am mai avut un parfum Toni Guard (Seaside) si stiam la ce sa ma astept. Este un parfum floral, ideal de purtat in zilele calde de vara, dar trebuie sa recunosc ca pe mine nu ma impresioneaza. :(

Acum, cand scriu acest articol port Toni Guard. Sincer, dupa 1-2 ore nu il mai simt aproape deloc. Din nou, sper sa fie prima impresie. Da, o sa dau vina si pe raceala. Cand o sa am simtul olfactiv ¨din nou la datorie¨, sigur imi voi schimba impresia.

Nu am nedesfacut inca setul Estee Lauder, deci nu pot sa va spun nici de bine, nici de rau.



Una peste alta, hai ca este bine ca sa nu fie rau. :)

Din nou, trag aceeasi concluzie si anume ca nu ma pot baza pe experienta sau parerile altora, cel putin in materie de parfumuri.

Data viitoare voi face un efort fizic si voi testa inainte parfumurile pe care mi le doresc, ceea ce va recomand si voua din toata inima. Astfel, sunt sanse mari sa gasim parfumul potrivit.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu