miercuri, 19 aprilie 2017

Impresii din campania de testare Dove

Primavara aceasta am primit am primit un kit de testare Dove de la Buzzstore. #buzzdove

Dove este pentru mine cel mai bun brand de nisa, ale carui produse le iubesc si le folosesc mereu.

Preferatul meu era gelul de dus Dove, iar acum am devenit fana nr. 1 a sapunului lichid cu 1/4 crema hidratanta.

Foarte usor de folosit, mult mai igenic decat cel solid, sapunul lichid Dove este un aliat de nadejde in lupta contra microbilor, in acelasi timp fiind si prietenos cu pielea.

Crema hidratanta din compozitia sapunului transforma spalatul pe maini intr-un veritabil ritual de infrumusetare, mentinand nivelul de hidratare al pielii in parametri optimi.








Dupa fiecare spalare, imi simt mainile catifelate, iar parfumul persistent imi incanta simturile.

Rezultatul testarii: Pielea este curatata in profunzime, fara a compromite nivelul de hidratare. Dupa 3 saptamani de testare, deja nu mai simt nevoia de a folosi crema hidratanta de maini. Adio maini aspre, bun venit Dove!




Concluzia testarii: Imi place sapunul lichid Dove cu 1/4 crema hidratanta, nu este doar o necesitate, este un rasfat al simturilor, iar mainile mele sunt cele mai fericite; In sfarsit primesc ingrijirea de care au nevoie.


 




Un comentariu:

  1. Si mie imi place consistenta cremoasa a sapunului lichid Dove si mai ales aroma discreta dar persistenta

    RăspundețiȘtergere