vineri, 28 aprilie 2017

Review Amplifying Primer + Bold Lashes | Estée Lauder



Hello my readers! Astazi vreau sa va arat un rimel senzational, somptuos, magic...Este de fapt un set, primer si rimel Estée achizitionat recent din Douglas

M-am uitat pe site, in ideea de a va atasa linkul cu produsul, dar se pare ca setul nu mai e valabil....

Mie imi plac rimelele Estee Lauder foarte mult pentru ca nu-mi irita ochii. Am avut un alt rimel Estee Lauder Sumptuous, de care am fost tare incantata (daca stau sa ma gandesc bine, cred ca periuta aceea, care separa genele foarte bine, imi placea cel mai mult).

De obicei imi achizitionez rimele in varianta travel size pentru ca nu exista diferenta sesizabila de pret (cum este spre exemplu la unele parfumuri) intre varianta mica si mare. Mai mult, sunt dornica sa incerc cat mai multe produse, deci varianta mini este perfecta pentru mine.

Din fericire, am gasit setul acesta si...punct ochit, punct lovit.

Cum se foloseste?

Se aplica primerul (intr-un singur strat), asteptam putin si apoi aplicam rimelul (tot intr-un singur strat). Subliniez si va sugerez sa-l aplicati intr-un singur strat pentru ca periuta rimelului oricum are tendinta de a lipi genele.

Dintre toate rimelele pe care le-am folosit, acesta este preferatul meu.


Dupa aplicarea primerului, genele mele arata asa: 



Dupa aplicarea rimelului Sumptuous:






Ce-mi place la acest primer/rimel:

* Asa cum scrie si pe site-ul lor Estee Lauder, rimelul este testat oftalmologic, fiind recomandat chiar si persoanelor care poarte lentile de contact. Pot sa va spun ca, mie cel putin, niciunul din rimelele lor nu-mi irita ochii.

* Nu are parfum. Un punct in plus, as prefera ca toate rimelele sa fie ¨fragrance free¨. Nu vad sensul parfumului si poate din aceasta cauza unele imi irita ochii.

* Este usor de aplicat si genele mele au un aspect frumos si natural

Totusi, are si un minus, peria rimelului nu-mi separa foarte bine genele, acestea avand tendinta de a se lipi si de a forma renumitele si mult hulitele ¨picioruse de paianjan¨.


In concluzie, este un rimel care se diferentiaza de altele, atat prin efectul dat genelor cat si prin compozitia acestuia (adresata persoanelor cu ochii sensibili sau care poarta lentile).


 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu