sâmbătă, 22 aprilie 2017

Review Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector Oil Free Light

Astazi vreau sa va arat una dintre cele mai interesante decoperiri din ultima perioada si anume BB creamul de la Garnier.

Prima impresie : se intinde usor, uniform, si cel mai important (pentru mine) este ca matifiaza imediat pielea.

Acoperirea este medie, nici nu puteam sa ma astept la altceva de la un BB cream.

Nu mi-am imaginat ca o sa fie compatibil cu pielea mea si ca o sa ajunga sa-mi placa asa mult.

Eu il aplic cu un buretel umed, iar efectul este natural, nu de ten de portelan.

Nu e rezistent la transfer, dar controleaza nivelul de sebum si asigura un aspect mat al tenului intreaga zi, cel putin pentru tenul meu normal/ mixt (inca nu ma pot decide).

Este foarte practic de folosit, mai ales atunci cand nu am timp de intreg ritualul de machiaj. Prefer sa folosesc BB cream si sa evit pe cat posibil sa incarc inutil tenul cu fond de ten.

Asa arata BB creamul aplicat intr-un singur strat:




Atunci cand imi doresc o acoperire mai mare, aplic BB creamul in doua straturi. Totusi, aspectul nu este de masca.

Iata cum arata aplicat in strat dublu:
   


Este un produs bun, iar pretul prietenos. Eu spun ca face exact ceea ce promite:

1. Netezeste pielea

Pigmantii minerali se raspandesc imediat, uniformizand textura tenului, pentru un aspect fara imperfectiuni.

2. Hidrateaza
 
Continutul de Acid Hyaluronic dubleaza nivelul de apa retinut de piele, pastrand-o hidratata si sanatoasa

3. Corecteaza

Intinde instant suprafata pielii pentru un aspect natural.

4. Ilumineaza

Proprietatile Antioxidante ale vitaminei C, ofera aspect sanatos si luminozitate tenului.

5. Protejeaza

Filtrul UV cu SPF 15 blocheaza razele daunatoare ale soarelui.


In afara de cee ce promite, as putea sa adaug pielea ramane foarte fina si nu este comedogenic.

Daca sunteti in cautarea unui BB cream, eu zic sa-i dati o sansa. Merita!






2 comentarii: