vineri, 28 aprilie 2017

Review perie Paddle - Kardashian Beauty Hair


De ceva timp am descoperit, folosesc cu drag si spor o noua perie de par. Si...(stiu ca deja ati ghicit)...imi place foarte mult.

Este peria Kim Kardashian

Am fost foarte ezitanta cand a fost sa mi-o achizitionez, deoarece nu stiam daca este buna de ceva, dar...am zis sa-i dau o sansa si asta datorita designului elegant si a materialului high end din care este facuta (ceramica si parul natural). Arata si se simte ca o perie profesionista.

De cand am aceasta perie, ador sa ma piaptan. Spre deosebire de celelalte perii ale mele (chiar mai scumpe, cum ar fi cea Remington), aceasta decurca parul fara nici o problema...chiar si cele mai incurcate suvite se descurca de minune.

Mi se pare perfecta, eu am fost surprinsa placut de aceasta achizitie.

Peria conține o combinatie de peri din păr natural și peri lungi de nylon ce ajută la descurcarea părului și lasă părul moale și strălucitor.

Se tine foarte bine in mana, nu aluneca deloc, datorita invelisului de ceramica, si prin urmare este foarte usor de folosit. De altfel, este usor si de curatat.

Nu stiu la altele, dar la mine curatatul periilor era un pic complicat...Acum, scot foarte rapid parul cazut.

Un alt punct in plus: descurca atat parul umed cat si cel uscat.

Oricat de mult m-as gandi, nu-i gasesc nici un defect, avand in vedere ca o folosesc deja de cateva luni. Pretul mi se pare de asemenea, accesibil.

Eu spun ca oricine ar folosi peria, se va indragosti de ea.

De aceea, daca sunteti in cautarea unei perii noi de par, v-o recomand si voua!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu