duminică, 11 decembrie 2016

Review fond de ten Douglas Foundation 12h

Printre ultimele achizitii se numara si un nou fond de ten.

De ce? In primul rand mereu incerc produse noi, si am zis ca ar fi timpul sa alternez fondul meu de ten (Estee Double Wear) cu altul din simplul motiv ca Estee-ul este acum prea ¨ mainstream¨. :)
















Ma gandeam fie la un fond de ten Collistar (cel care are si corector la un capat), Clinique Superbalanced Makeup sau Mac.

Mi-am dorit un fond de ten lejer, cu acoperire medie, potrivit pentru uzul zilnic. Mie Estee-ul nu mi-a uscat fata, dar am citit ca are silicon in compozitie si nu e recomandat sa fie folosit zi de zi.

In Douglas am testat mai multe fonduri de ten, si singurul care mi-a placut cum se vedea a fost Douglas 12h foundation. Cremos, cu finish mat, piele catifelata.

Singurul dezavantaj al acestui fond de ten e ca se gaseste in cateva nuante, deci e greu sa-ti gasesti culoarea potrivita.

A costa 67 ron, dar am primit si un buretel pentru aplicat fdt de cadou (e moale si imi place foarte mult cum intinde fondul de ten).
                                               
Prima data cand am incercat acasa acest fond de ten m-am enervat la culme  pentru ca arata foarte colorat pe fata, nu parea a fi nuanta testata in magazin. Dupa cateva minute insa, spre surprinderea mea, a oxidat si avea nuanta potrivita tenului meu.

Asa arata fondul de ten Douglas 12 h Foundation aplicat intr-un strat subtire.





La prima vedere, are o acoperire medie, un finish mat, usor pudrat, dar NU usuca pielea, neavand siliconi in compozitie.



Acum intervine partea trista, adica marketingul minicinos, si anume ¨12h foundation¨. Macar de-ar rezista 6 ore ar fi bine, insa nici macar atat. E drept, am folosit doar primer Catrice inainte de a-l aplica si nu l-am fixat cu pudra, dar nu vreau sa-mi incarc fata inutil.






Concluzia: imi place finishul mat, natural, dar nu rezista mai mult de 2-3 ore pe ten. Poate sunt exagerata, dar il compar cu Estee-ul meu cu care n-am astfel de probleme (din fericire) si nu-mi place rezutatul pe termen lung.

De cand il folosesc am dobandit un obicei nou (ma uit de cate ori am ocazia in oglinda sa vad cum arata - s-a scurs maglavaisul? :)))

Vineri am folosit din nou fondul de ten obisnuit si m-am simtit tare incanta cand am constatat ca rezista, chiar pana la sfarsitul zilei. Deci, nu am eu asteptari desarte, chiar se poate.

Daca cautati un fond de ten cu acoperire mica spre medie si cu finish mat, dar care sa nu va usuce pielea, eu zic ca il puteti lua in considerare (mai ales daca aveti tenul uscat). Fixat cu o baza aplicata inainte si cu o pudra buna, e numai bun pentru uzul zilnic.



 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu