duminică, 11 decembrie 2016

Review Garnier apa micelara pentru ten sensibil

Printre alte produse ¨mainstream¨ la acest moment se numara si apa micelara.











Imi imaginam, inainte sa o folosesc, ca apa micelara nu poate fi asa eficienta ca un demachiant obisnuit, si ca este probabil un toner ceva mai bun.

Acum, dupa ceva timp de folosire, pot spune ca nu m-am inselat.

Am varianta pentru ten sensibil de la Garnier, si bine am facut. Pe mine sincer, nu ma incanta foarte tare ¨puterea micelelor de a atrage impuritatile ca magnetul¨.

Este prietena noastra in serile in care demachierea clasica ni se pare corvoada. Te poti demachia intinsa in pat, uitandu-te la TV si nici nu trebuie sa-ti clatesti fata dupa. Dar de cate dischete ai avea nevoie? De multe, foarte multe, fara numar. :)

De cate ori ziceam ca tenul este curatat in profunzime, mai faceam un test cu inca o discheta. Care de fiecare data era murdara. Deci oricat ai incerca sa inlaturi toate urmele machiajului cu apa micelara, va fi in zadar. Dimineata cand te vei trezi, vei vedea oricum rimel intins sau fond de ten.

Totusi, mie imi place apa micelara, chiar si cu acest neajuns. Imi place ca imi pot curata tenul dupa demachiere sau pur si simplu cand nu ma machiez.

Este practica, nu-mi irita ochii sau pielea, dar asa cum am spus, nici nu inlatura toate urmele de machiaj.

O sa mai acord o sansa acestui produs si o sa incerc un alt brand. Ideea e foarte buna, practica ne omoara pe noi. :(...sau reclama exagerata.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu