sâmbătă, 25 iulie 2015

Auzite prin oras.... Fetele discuta despre fete, baietii tot despre fete

Locul meu preferat din București : KFC-ul de la Unirii.

Ca de obicei m-am dus mi-am luat un meniu de HOT Wings (cu cat mai multe cu atat mai bine) si nelipsitul sos de usturoi. Doar ca de data aceasta nu intelegeam ce zice vanzatoarea "hot wings sau nu stiu ce" m-am uitat pe autocolant si am dedus ca ma întreaba daca vreau 5 HOT Wings si 5 copanele "ca in poza". Am zâmbit si am zis ca vreau combinat. (De fapt ma întreba daca vreau aripioare picante sau nepicante). Vi le pun separat zice, eu "Nu". Abia apoi m-am prins ca e marketing mincinos si ca poza minte.

In fine, multumesc, iau bonul si ma îndreptat spre masa cu tava mea de mancare nesănătoasă si injectata cu hormoni.

Ma duc in același loc in care stau mereu ( bine ca nu era ocupat), cat sa analizez oamenii de la celelalte mese, fara sa-si dea seama.

Evident lângă mine doi "copii" de 12-13 ani, baieti. Am început sa ma obișnuiesc cu copii mereu lângă mine vorbind, chiar ma gândesc ca poate as fi fost o profesoara buna, cum ei nici nu ma observa, nici nu ma baga in seama.

Numai bine, ei vorbeau ca de obicei de fete, mai precis le făceau inventarul cu mintea lor de copii : unul dintre ei zicea " pe X o stii?" "Da o stiu, vorbesc cu ea pana la 4 noaptea pe mess, ma obosește, sta cu mine toată noaptea"...iti dai seama o știe, daca vorbește cu el pe mess :)

Ma abtineam sa nu rad de fiecare data cand auzeam "si pe asta o stiu..."

Cred ca am ascultat 10 minute discuțiile lor despre fete pana a venit o prietena de-a lor (poate fata in pricina care toată noaptea il obosea pe mess).

Apoi mi-am îndreptat atenția spre un grup de puștoaice din fata mea: "stii ce a facut Adina...", a slăbit, arată nu stiu cum "fata"...

M-am gândit : fetele analizează fete iar băieți tot fete.

Oare de ce?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu