vineri, 8 iulie 2016

Pasta de dinti neagra cu carbune de bambus

Am comandat acum cateva saptamani o pasta de dinti neagra cu carbune de bambus.

Sunt o persoana open minded si, avand in vedere ca pastele clasice cu efect de albire imi curatau dintii dar imi raneau gingiile, am decis sa incerc ceva nou. 

Aceasta pasta de dinti este neagra datorita compozitiei bogata in carbune de bambus, cu rol in indepartarea tartrului si albirea dintilor. 

Pe langa acest ingredient magic mai contine extract de plante bogat in glicozide si vitamine (cu actiune antibactericida).

Carbunele de bambus a fost folosit inca din antichitate pentru a curata dintii, deoarece indeparteaza tartrul eficient fara a rani gingiile (pot confirma, gingiile nu mi se inflameaza), albeste dintii, elimina halena si are o actiune antibactericida ( ajuta in prevenirea si tratarea infectiilor orale). 

Din pacate nu inteleg chineza, altfel as fi putut intelege ce scrie pe ambalaj; vad cateva molecule, un grafic cu o distributie gausiana si o interpretare a rezultatelor. Eu am citit toate detaliile despre produs intr-o engleza aproximativa, dar inteligibila :) aici

Observ ca de cand am comandat eu pasta de dinti, pretul a scazut cu aproximativ 1 $, ceea ce e foarte bine pentru ca vreau sa-mi mai cumpar o noua pasta.

Desi are un pret piperat, aprox. 20-25 ron, cred ca merita. Cel putin din perspectiva mea de tester, mereu in cautarea unei formule magice care sa-mi albeasca dintii dar sa nu-mi inflameze gingiile, pot spune ca sunt placut surprinsa. 

E bine de stiut

Daca doriti sa plasati o comanda pe site-ul alie nu trebuie sa aveti un cont de PayPal. 

Conversia se efectueaza direct in momentul platii; nu chiar asa direct, caci, in functie de banca, pretul in $ de pe site se converteste in euro si apoi se retine suma din cont. 

Banca va opri un mic comision in momentul in care face conversia in lei, in functie de pretul dolarului din ziua tranzactiei. 

Eu zic ca este un avantaj fata de alte site-uri straine care iti cer un cont PayPal pentru efectuarea tranzactiei.

Odata plasata comanda, nu-ti ramane decat sa astepti...cam 2-3 saptamani. Mie mi-au ajuns unele colete intr-o saptamana (adica foarte repede), dar de obicei dureaza minim 2 saptamani. 






   








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu