duminică, 10 iulie 2016

Review Estée Lauder Sensuous

In cateva cuvinte un parfum clasic, cu note lemnoase si persistenta indelungata (intreaga zi).

Exista mai multe variante ale clasicului   Estée Lauder Sensuous (Noir si Nude), dar nu mi se par atat de reusite ca acesta.

E un parfum foarte feminin, sofisticat, elegant, mi-l imaginez ca fiind parfumul burgheziei.

Nu este un parfum floral girlie, ci are o note spicey, care se simt de la primul puf.

Prefer parfumurile puternice (Poeme, Dune, Givenchy Amarige, sau Insolence), fie ca au note oriental-lemnoase (Bvlgari Jasmin Noir)  sau florale (Lolita Lempicka, Cacharel, Nina Ricci).

Estée Lauder Sensuous este un parfum cu o amprenta proprie pregnanta, nu il poti confunda cu nici o alta esenta (cel putin pentru mine).

Daca ar fi sa aleg intre Chanel no.5 si Sensuous, l-as alege cu siguranta pe cel din urma; Este tot un parfum care evoca vremuri de mult apuse, dar in acelasi timp are o eleganta atemporala.

Pentru mine este un fel de Opium YSL modern, reinterpretat...mesajul transmis e acelasi...unicitatea.

Unele persoane s-ar putea sa il gaseasca prea tare, dar mie imi place ca il simt intreaga zi. Unele parfumuri tari imi dau dureri de cap (Calvin Klein Obsession) dar acesta nu mi-a creat niciun disconfort. Il percep chiar si dupa dus, poate doar pentru ca este compatibil cu pH-ul pielii mele.

Nu as alege sa-l port in zilele calduroase de vara, ci mai degraba in noptile racoroase sau in sezonul rece pentru ca mi se pare ca notele se disipa atunci cand e foarte cald.

Totusi, Sensuous este in topul parfumurilor mele preferate... este deosebit, senzual, rafinat ma face sa ma simt speciala si ma binedispune instant.




 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu