joi, 6 aprilie 2017

Recomandarea lunii : Dove - sapun crema lichid


Hello everyone! Mi-a fost dor sa apas din nou butonul ¨o noua postare¨. Dupa o absenta indelungata pe blog, cauzata (si nu datorata) lipsei de timp :( revin cu un nou articol si o noua rubricuta.

Rubrica noua se va intitula recomandarea lunii si in ea se vor regasi acele produse sau servicii care mie mi-au placut in mod deosebit si pe care vi le recomand si voua.

Prima recomandare este un produs pe care l-am primit spre testare de la Buzzstore ,sapunul lichid crema cu 1/4 crema hidratanta Dove.

Dove este un brand caruia nu am ce-i reprosa la nici o categorie de produse. Le-am folosit de-a lungul timpului intreaga gama: de la antiperspirante, geluri de dus, sapunuri solide sau sampoane, le-am incercat pe toate. Da, imi plac. In fond, nu este nimic surprinzator, Dove este un brand cunoscut pentru produsele sale de calitate.

Recent am primit un #buzzdove kit  care continea :

- un săpun crema lichid Dove Original si o rezerva Dove Original
- 2 * săpun crema lichid Dove shea butter with warm vanilla pentru doua prietene sau colege
- 5 broșuri informative pentru prietene
- un prosop de mâini
- si bineînțeles ghidul buzzerului

De atunci testez zilnic sapunul si pot spune ca sunt tare incantata de rezultate. Cum inca nu am gasit un produs compatibil cu pielea mea, il folosesc si pentru spalarea fetei.

Rezultatul? Pielea este curatata in profunzime, fara a compromite nivelul de hidratare.

De ce imi place Dove - sapun crema lichid:

* are 1/4 crema hidratanta
* nu-mi usuca tenul sau mainile, permitand folosirea frecventa
* face o spuma bogata, hidratandu-mi mainile in timpul spalarii
* pretul avantajos
* ca orice sapun lichid, este mult mai igienic, in comparatie cu cel solid
* nu in ultimul rand, mirosul incantator Dove original care persista mult timp dupa spalare


Voi ati incercat pana acum sapunurile lichide Dove? Cum vi se par?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu