miercuri, 3 august 2016

Pasta de dinti neagra cu efect de albire Blackwood Splat

Va spuneam intr-un post anterior ca am folosit prima pasta de dinti neagra, achizitionata de pe un site chinezesc.

Cand am terminat tubul, am zis ca ar fi momentul sa incerc si pasta de dinti Splat Blackwood.

Am auzit prima data de acest brand de la sora mea si de pe un site de marketing (Buzzstore). E buna, chiar albeste dinti, desi ma dor gingiile...pareri si pareri

Deci, trebuia sa ma conving singura.

Am cumparat pasta de dinti dintr-o farmacie Sensiblu (cu cardul de fidelitate m-a costat aprox. 23 ron), brandul Splat fiind comercializat exclusiv in acest lant de farmacii (am citit ca se gaseste si in unele hypermarketuri).

Eram tare nerabdatoare sa o testez (mai ales sa o compar cu cea dinainte), dar nu am fost foarte impresionata.

Este totusi o pasta de dinti buna, care curata dintii temeinic. Nu imi place gustul pastei, mi se pare prea intepator (seamana cu extractul de ulei de pin/brad) si simt ca gingiile mele sunt inflamate. 

 Imi place ca nu are flour si nici  clorhexidina sau sulfat de sodiu.

Ingredientele active ale pastei de dinti sunt :
  • extractul de ienupar (protejeaza smaltul dintilor)
  • agentul antiseptic Biosol (pentru prevenirea aparitiei cariilor) 
  • cărbunele de mesteacan Karelian (albeste dintii si absoarbe mirosurile neplacute)
  • extract de stevie dulce (regleaza pH-ul salivei)

Apreciez in plus la acest brand gama extrem de diversa de produse: de la diferitele variante ale pastei de dinti care de care mai tentante la pasta conceputa special pentru copii cu varste intre 1-4 ani.

Un alt produs pentru igiena orala interesant mi se pare spuma de gura pentru spalarea dintilor fara clatire (ideal in geanta oricui, foarte folositor cand suntem in deplasare).
 

Mai multe detalii despre brandul Splat si gama de produse de igiena orala gasiti aici




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu