duminică, 13 noiembrie 2016

Review Paleta de machiaj Sleek iDivine

Am achizitionat recent aceasta paleta deoarece foarte multe persoane (make-up artisti si nu numai) o lauda, atat in grupurile dedicate de pe Facebook, in tutoriale video cat si pe blogurile proprii.

Intr-adevar, eu am doar paleta Sleek A new day, dar nu as risca sa-mi iau alta.

Pana acum am folosit fardurile Sephora care mi se par destul de pigmentate si deloc prafoase, Douglas (culori care nu se vedeau nicicum cu tot cu baza pentru pleoape si primer), Estee Lauder (foarte buna paleta), Rimmel, L'Oreal etc, dar am zis sa testez si aceasta paleta asa laudata.

Asa se intampla cand te gandesti ca ai sa gasesti un produs foarte bun la pret accesibil. 

Se pare ca am uitat proverbul acela ¨la pomul laudat sa nu te duci cu sacul¨.

Este una din cele mai proaste achizitii ale mele din ultima perioada. Eu cel putin nu vad decat sclipici, culoare aproape inexistenta. Mai mult ma enervez cand ma uit in oglinda.

Am o trusa fake Naked de pe site-ul allie si culorile acelea sunt mult mai frumoase si pigmentate, machiajul rezista cateva ore cu brio.

Fardurile Sleek sunt prea prafoase, pigment 0. Sincer, folosesc in acelasi timp  palete de la branduri precum Estee Lauder, de mass market precum L Óreal, farduri fake si, daca as fi testat paleta fara sa-i stiu numele, as fi incadrat-o la categoria fake de proasta calitate (gluma de fake sau un fake dupa fake ar fi denumirea corecta).

Poate ca, cu putina straduinta, m-as machia cu aceste farduri cat sa arate bine intr-o poza, dintr-o lumina care ajuta, dar totusi traiesc intr-o lume in miscare.

Dupa o ora-maxim doua, vad sclipi migrat peste tot.

Verdictul meu este, din aceasta cauza, in defavoarea pomului prea laudat, adica paleta Sleek.

Am incercat mai multe farduri din paleta, am zis ca poate 2-3 sunt asa prafuite si la fel sunt toate.

Daca spun ca paleta Naked falsa este minunata in comparatie cu aceasta, inseamna ca nu este buna de nimic.

Poate am nimerit un lot cu probleme din Sephora, dar mie nu-mi foloseste; Eventual sa ma uit la ea si sa-mi repet ca nu mai cumpar produse laudate fara sa le testez inainte.

Acesta e si sfatul meu general: Cand va ganditi sa investiti intr-un nou produs, sa-l testati personal inainte, altfel daca luati in considerare numai recomandari, s-ar putea sa fiti dezamagite.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu