duminică, 13 noiembrie 2016

Review Sampon nuantator uscat Balea

Se pare ca produsele de la drogheria DM sunt pentru mine alba-neagra; iau unul, sunt multumita, iau altul si nu prea.

Samponul uscat Balea face parte din  prima categorie.

Intentionam sa scriu acest articol acum o saptamana, dar am preferat sa testez samponul de mai multe ori.

Si totusi de ce as avea nevoie de sampon uscat? Nu sunt prietena cu apa si samponul? :)

Nu, nu ma spal o data pe sapamana pe cap, dar se pare ca am multe bad hair days.

Se pare ca perna si somnul nu sunt cei mai buni prieteni ai podoabei mele capilare.

Daca, spre exemplu, imi spal parul seara, a doua zi tot va arata nedisciplinat.

Samponul uscat ii confera parului meu instant o doza de prospetime si il face mult mai usor de coafat.

Inainte sa testez acest sampon am testat cateva variante de sampon uscat Batiste (cu cirese, pentru volum sau normal), dar aveam senzatia ca parul are aspect uscat (de matura).

De obicei nu apuc sa termin nici un sampon sau balsam, caci mereu apar altele si altele, dar sampoanele uscate da.

Am zis sa incerc samponul nuantator pentru par saten pentru a evita sa se vada la radacina ¨talc sau faina¨, asa cum se intampla uneori in cazul sampoanelor uscate clasice atunci cand nu masam foarte bine scalpul.

Mie imi place samponul uscat nuantator Balea pentru ca:

+confera parului un aspect natural si il disciplineaza in acelasi timp
+podoaba capilara este usor de coafat
+este usor de aplicat
+absoarbe excesul de sebum, dar nu usuca scalpul
+nu riscam ca in firele de par sa se intrezareste pulbere alba fina
+pentru cele vopsite care au radacinile crescute, ajuta putin la camuflarea diferentei de nuante
+pretul, aprox. 9,9 ron

Un punct in minus ar fi faptul ca nu are parfum, sau cel putin nu perceptibil. Ar fi fost interesant sa si improspateze parul in acelasi timp.

 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu