vineri, 25 martie 2016

Sephora Eau sublimatrice très hydratante

Vreau sa va prezint un produs pe care l-am achizitionat recent din Sephora

Aceasta apa de corp intens hidratanta a fost o surpriza palcuta pentru mie. Am o parere foarte buna despre produsele marca Sephora, si imi place sa ma pierd printre rafturi in cautarea unui produs minune, parca creat special pentru mine. 

Si acesta asa cred ca este. O alternativa perfecta pentru o hidratare optima atunci cand sunt presata de timp. 

Imi place ca este foarte usor de aplicat atunci cand ies de la dus sau pe parcursul zilei cand imi simt pielea deshidratata. 

O folosesc de cele mai multe ori pentru hidratarea mainilor si a zonei gatului deorece, spre deosebire de alte creme sau lotiuni hidratante, acest produs este absorbit imediat, nu este uleios si cel mai important nu pateaza hainele. 

Totusi, pot spune ca nu are o mare putere de hidratare, cum au cremele cu formule mai concentrate. Pentru mine e un plus, intotdeauna fiind reticenta sa folosesc produse de ingrijire puternic hidratante, din varii motive : fie nu erau absorbite in totalitate de corp, fie nu erau compatibile cu pielea mea.  

Deci, pentru nevoile mele, e apa hidratanta perfecta. Textura lejera este insotita de un parfum delicat. Pielea se simte catifelata la atingere, iar parfumul delicat persita cateva ore (1-2).

Pana acum l-am folosit sa-mi hidratez numai corpul, nu am vrut sa risc aparitia unor ¨minunate¨ cosulete. Dar poate imi voi face curaj si pe viitor imi voi reimprospata si fata cu un puf de Eau sublimatrice très hydratante.

Acum acest spray sta in dulapul de la baie, caci il folosesc in principal pentru hidratare dupa ce-mi spal mainile.

Pe o scara de 1 la 5, 5 fiind nota maxima, ii acord un binemeritat 3.

Recomand acest produs?

Da

Il voi mai cumpara?

Eu l-am achizitionat la pret redus, am platit 15 ron pe el. Pretul mi se pare convenabil. Daca vor mai fi reduceri in perioada urmatoare, imi voi face provizii. Un alt plus este faptul ca este comercializat intr-un flacon generos de 150 de ml.

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu