luni, 11 aprilie 2016



 #buzzsilan

Silan Soft&Oils Gold

Cum probabil stiti, datorita Buzzstore am ocazia sa testez din noua gama de balsam de rufe Silan Soft&Oils, varianta Gold.

Prima data cand am deschis coletul m-a invaluit o aroma de vanilie care emana din sticla de Silan transparenta. 


Kitul de testare Buzzstore contine un balsam de rufe Silan Soft&Oils Gold, 10 mostre de 65 de ml pentru colege si prietene, 10 pliante pentru a le imparti impreuna cu mostrele, ghidul buzzerului si un umeras de satin cochet (l-am privit cu o inocenta de copil si l-am luat in mana aproape emotionata). In paranteza fie spus, am fost emotionata deoarece imi placea culoarea roz cand eram mica si mama nu era deloc incantata, preferand sa-mi tricoteze pulovere in orice alta culoare. 

Prima intrebuintare a balsamului de rufe am gasit-o in cateva minute de de deschiderea coletului. 
Sunt o persoana careia ii plac foarte mult odorizantele de camera sau de dulap, dar in acelasi timp putin dezamagita de ceea ce am gasit si am testat de pe piata. 
Am incercat mai multe combinatii pentru ca hainele mele sa aiba un parfum proaspat in dulap; de la saci de levantica, la uleiuri aromatice sau odorizante cu gel. Nu am fost impresionata. Asadar, am decis sa vad daca parfumul uleiurilor pretioase al noului balsam de rufe Silan Soft&Oils imi poate improspata garderoba.



Am dozat aprox. 15 ml de balsam intr-un recipient deschis (o statuie cu suport pentru uleiuri aromatice si am inmuiat un servetel in el). Rezultatul : Uimitor, a doua zi cand am deschis dulapul, hainele erau invaluite intr-un parfum delicat de vanilie. In cateva zile, balsamul s-a evaporat si am adaugat din nou o jumatate de capac. Sunt foarte multumita de aceasta descoperire. 

Urmatoare intrebuintare neconventionala a acestui balsam va fi curatatul pensulelor si a buretilor de machiaj. Desigur va voi impartasi impresiile si voua in urmatorul articol. 

Si pentru ca zilele acestea curatenia de Paste abia a inceput, voi folosi Silan Soft&Oils in nenumarate alte combinatii : pentru spalatul parchetului, a gresiei si faiantei, sau pentru spalarea covorului (adaugand un strop de balsam in filtrul aspiratorului). In acest mod, intreaga casa va fi curata, invaluita in aroma senzuala de vanilie si mosc. 

Pana acum am testat intens noul balsam de rufe in modul comun; Am spalat perdelele, draperiile, lenjeriile de pat, cuverturile si mai toate hainele care zaceau nepurtate de ceva timp la mine in dressing, caci am vrut sa le improspatez. Textura hainelor este mult imbunatatita, sunt mai moi si catifelate la atingere. Iar parfumul persista o perioada indelungata. 




Am folosit balsamul Silan atat pentru spalarea automata cat si pentru spalare manuala (a hainelor mai delicate).

Dozarea balsamului Silan este foarte simplă. Am folosit capacul sticlei Silan pentru o dozare corectă, apoi l-am turnat direct în compartimentul special pentru balsam, al mașinii de spălat.

Bine de stiut - Se recomanda folosirea a :
35 ml pentru haine moi (spălare automată)
55 ml pentru haine foarte moi (spălare automată)
18 ml pentru haine moi (spălare manuală)

 




Am fost foarte placut surprinsa de parfumul si textura hainelor mele dupa spalare. Desi este un produs ¨haut de gamme¨, pretul este accesibil. Il recomand cu drag tuturor persoanelor care vor un produs de calitate pentru ca raportul pret/calitate este foarte bun. Pe mine m-a convins inca de la prima utilizare. Un punct in plus al acestui balsam este sticla transparenta, care ne permite sa vedem cat produs a fost consumat.

Si pentru ca bucuria se imparte intotdeauna cu persoanele dragi, prietenele mele au primit o mostra de Silan pentru a se convinge de avantajele folosirii acestui balsam!

Multumesc Buzzstore!


Despre Silan Soft&Oils

Balsamul de rufe Silan Soft&Oils oferă parfumuri încântătoare și îngrijire unică, inspirată din industria cosmetică. 

Varianta Purple oferă un parfum captivant, echilibrat de note lemnoase senzuale, la care se adaugă elemente orientale și mosc. 

Varianta Blue te încântă cu parfumul lemnos luxuriant, note fructate și de mosc. 

Varianta Gold oferă o combinație fascinantă care întrepătrunde mireasma florilor elegante cu notele lemnoase senzuale, mosc și o atingere delicată de vanilie.


12 comentarii:

  1. Frumoasa deacrierea! Si eu am spalat draperiile si acum toata casa miroase frumos-frumos si proaspat si delicat a Silan soft&oils gold. I'm happy, happy😄

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, o testare placuta in continuare si de ce nu, in curand sa schimbam pareri si despre celelalte doua tipuri de Silan Soft&Oils >3

    RăspundețiȘtergere
  3. Este un balsam de care sunt si eu foarte incantata. Acum il folosesc pentru prima oara si nu cre dca o sa renunt prea usor la el. Parfumul este extraordinar, unic si discret, iar hainele au o textura atat de placuta. Imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt placut impresionata de balsamul de rufe Silan, miroase f frumos, iar hainele sunt catifelate la atingere, imposibil sa nu-ti placa!

      Ștergere