vineri, 27 mai 2016

Campionii Blogosferei sunt rasplatiti in Blogathonul BlogAwards





Hello world!

Astazi am descoperit din intamplare un concurs pentru bloggeri. Chiar daca blogul meu este ¨nou-nascut¨, m-am decis sa accept provocarea.

De ce imi doresc sa particip la aceasta campanie? Asa cum deja ati vazut, imi place sa schimb mereu pareri si impresii cu cititorii mei.

Nu stiu secretele alchimistilor, nici macar nu stiu unde se ascunde, daca exista, acea renumita piatra filozofala, dar tot ce pot spune e ca voi dezbate ceea ce am avut, am sau voi avea cu voi, prin review-urile de pe blogul meu.

In functie de dispozitia mea si de cerere, putem dezbate orice subiecte; sunt mereu deschisa la noi sugestii. De la topul cartilor preferate, la cele mai hot piese vestimentare ale sezonului, sau produsele de beauty must have.

Va invit si pe voi sa va inscrieti in competitia  BlogAwards editia 2016.

Despre campanie

Concursul bloggerilor este organizat de BlogAwards in perioada 01 Martie – 01 Noiembrie 2016, iar primii 20 de blogathonisti ce se califica in Play-Off vor fi rasplatiti cu premii garantate in valoare totala de 5000 lei. Suna tentant, nu?

Tot ce trebuie sa faceti este sa scrieti un articol cu tema “Campionii Blogosferei sunt rasplatiti in Blogathonul BlogAwards” pana pe 01 Septembrie 2016 in care sa spuneti de ce va doriti sa participati la aceasta campanie si sa va invitati cititorii blogului sa participe la campaniile BlogAwards.

Promovati apoi pe Facebook articolul cu hastagurile #roblogawards #Blogathon #concurs #concursuripentrubloggeri și inscrieti-va doar cu link-ul postarii de pe Facebook pe site-ul dedicat campaniei BlogAwards.

Mai multe detalii gasiti AICI


Ne VEdem pe Blog, da? :)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu