miercuri, 4 mai 2016



Statia de calcat Tefal Pro Express Control GV8962 #buzztefal



Datorita campaniei de testare Buzzstore organizata în colaborare cu Tefal, astazi am ocazia sa va prezint statia de calcat Tefal Pro Express Control GV8962.

Aventura a inceput odata cu anuntarea pe pagina de Facebook Buzzstore a unei noi campanii de testare.

Am completat formularul de participare și am zis ¨sper sa fie cu noroc, imi doresc o statie de calcat¨. Am primit e-mailul norocos in care am fost anuntata ca sunt selectata acum doua saptamani, intr-o seara. 

Intamplarea face ca vorbisem cu sora mea despre aceasta campanie de testare cu cateva zeci de minute inainte si mi-a spus ca am sanse minime sa particip, caci sunt doar 60 de buzzeri care vor testa produsul. 

Iar eu dupa lozinca mea ¨believing is creating¨ (crede si vei obtine) i-am replicat nonsalant ca am convingerea ca voi fi selectata. De ce? Intreaga zi vazusem reclama cu statiile de calcat Tefal la TV si am intuit ca e un semn...de bine. :)

In numai doua zile de la confirmarea participarii, a sosit coletul cu stația de călcat.




 


În cadrul campaniei de testare Buzzstore au fost oferite spre testare 3 modele de stație de călcat Tefal; Eu am primit modelul Pro Express Control GV8962.






Statia de calcat Tefal Pro Express Control GV8962 are un design hi-tech futurist, parca desprins dintr-un film sau carte SF. 

In acelasi timp, designul este deosebit de intuitiv, iar instructiunile de folosire usor de interpretat.

Imi place statia de calcat Tefal Pro Express Control GV8962 pentru ca:

  • pot ajusta aburul si temperatura in functie de tipul de tesatura, datorita celor 3 combinatii optime de temperatura si abur pentru fiecare tip de material (delicat / normal / blugi)  
  • statia elibereaza un jet de abur cu presiune inalta (pana la 430 g/min) ce patrunde adanc in tesatura pentru rezultate rapide si eficiente
  • nu mai este nevoie sa folosesc apa distilata sau cu otet. Colectorul anticalcar colecteaza chiar si cele mai fine particule de calcar si pastreaza depunerile separat chiar si cand statia este in miscare
  • presiunea variabila a aburului (până la 120 g/min) umezește și înmoaie țesăturile pentru sesiuni de călcat eficiente și fără efort. Nu mai trebuie sa calc hainele umezite in prealabil
  • presiunea ridicata (pana la 6.5 bari) asigura patrunderea eficienta a aburului in tesatura
  • jetul de abur puternic (pana la 430 g/min) garanteaza performante excelente in indepartarea rapida a cutelor chiar si in cazul tesaturilor groase 
  • datorita talpei Gliss/Glide Protect Autoclean se asigura o difuzie optima a aburului, o alunecare perfecta pe tesatura in orice directie pentru sesiuni de calcat fara efort, rezistenta ridicata la zgarieturi si intretinere usoara. Varful ascutit patrunde usor in zonele dificile/greu accesibile pentru sesiuni de calcat de mare precizie
  • calcarea pe verticala permite eliminarea cutelor de pe perdele sau haine direct pe umeras
  • are un rezervor de apa detasabil de 1.6 l pentru sesiuni de calcat lungi
  • functia ECO diminueaza nivelul de consum al energiei cu 20% (comparativ cu consumul in pozitia maxima a aburului)
  • are un sistem de blocare pentru a putea fi transportata cu usurinta si pentru a evita accidentele ce pot aparea in manevrarea statiei
  • are functia de oprire automata; Statia se opreste automat dupa 8 minute in care nu este utilizata

Pe Youtube puteti urmari desfacerea coletului si vedea toate caracteristicile statiei de calcat Tefal GV8962:


 
Astazi am testat aparatul din nou, si vreau sa va impartasesc rezultatele obtinute;

Sesiunea de calcat din aceasta seara a fost extrem de rapida si eficienta, in aproximativ 10 minute am calcat intreg outfitul.


Sa vadem ce am calcat:

- o pereche de pantaloni de bumbac - am folosit programul jeans

Jetul puternic a indepartat cutele rapid si nu a trebuit sa-i calc pe ambele parti.

- o esarfa de matase (recunosc ca am avut emotii cand am calcat-o, temandu-ma sa nu o ard). Am folosit programul pentru haine delicate. Statia a trecut testul cu brio, esarfa mea delicata nu are nici o cuta, ca noua.




- o bluza de bumbac. Am calcat-o utilizand programul Normal.














- un cardigan de lana si polyester. Am oscilat intre programul Normal si Delicat. Am folosit pana la urma, conform instructiunillor de utilizare, programul delicat.


Rezultatul unei sesiuni rapide la ceas de seara il vedeti mai jos.




Dupa acest mic test, conchid ca imi place statia de calcat Tefal GV8962 din ce in ce mai mult 

 Apreciez ca:
1. nu trebuie sa folosesc apa distilata (sau apa cu otet) pentru calcat deoarece statia are un recipient special de colectare a particulelor de calcar, deci fac economie
2. jetul puternic patrunde adanc in tesatura, calc hainele pe o singura parte, astfel incat timpul alocat calcarii s-a fost redus
3. imi place designul intuitiv al statiei si timpul rapid de incalzaire (2 minute)
4. ma declar incantata de programul pentru haine delicate; cu statia Tefal GV8962 nu-mi voi mai face griji ca esarfa mea de matase se va arde in timpul calcarii

Personal sunt foarte multumita de performantele statiei de calcat Tefal GV8962, este foarte rapida si eficienta. Calcatul hainelor a devenit o activitate placuta pentru mine. Este un aparat care faciliteaza foarte mult munca casnica si diminueaza considerabil timpul petrecut calcand. 

Dintre toate calitatile pe care vi le-am expus la inceput, apreciez ca pot calca vertical perdelele, draperiile dar si sa indrept cutele hainelor direct pe umeras. 

Un alt plus (care a surprins-o pe mama) este recipientul anti-calcar, deci nu e nevoie de apa distilata atunci cand calcam, costurile fiind reduse considerabil.

Voi ce parere aveti despre noile statii de calcat? 

Pentru cei care doresc sa-si achizitioneze o statie de calcat, dar nu sunt convinsi de performantele acesteia, aflati ca in aceasta perioada Tefal va ofera sansa de a vedea daca un astfel de produs vi se potriveste. Astfel, daca cumpărati orice stație de călcat cu boiler Tefal GVXXXX în perioada 01.04.2016 - 31.05.2016, o puteti testa timp de 60 de zile. Dacă produsul nu va multumeste, veti primi banii înapoi!





3 comentarii:

  1. Ai verificat colectorul de calcar? Sunt curioasa daca s-a adunat ceva acolo... din prezentarea ta colectorul de calcar mi se pare genial pentru ca la alte statii se folosesc filtre... spor la calcat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma gandeam ieri la acelasi lucru! :) Ei bine, nu m-am uitat inca. Iti voi raspunde in curand la intrebare. Sincer, si mie mi se pare super ca nu trebuie sa folosesc apa distilata, sunt tare incantata! :

      Ștergere
  2. Astazi am verificat si...da, mici particule, aproape imperceptibile s-au adunat

    RăspundețiȘtergere