sâmbătă, 29 octombrie 2016

Burgeri de strut

#buzzgourmetdestrut




Astazi am gatit burgeri de strut. Mesenii mi-au spus ca sunt absolut deliciosi. Eu spun ca sunt nu numai gustosi dar si sanatosi, carnea de strut fiind plina de nutrienti esentiali.

Frageda, slaba si plina de substante nutritive, carnea de strut este perfecta pentru cei care doresc o alternativa sanatoasa si saraca in grasimi la carnea de vita.

Cu o medie de 30 grame de proteine per portie si mai putin de 3 grame de grasimi, carnea de strut are o aroma bogata, similara cu cea a carnii de vanat.

Iata reteta de mea de burgeri de strut cu salata de rucola:

Ingrediente (pentru 3 persoane):



- 3 burgeri de strut (pe care ii puteti achizitiona de aici: https://www.struti.ro/pachet-burger-din-carne-de-strut )
- 70 gr de rucola
- 3 felii de rosie
- cateva felii de castravete verde sau murat
- cascaval afumat
- cateva rondele de ceapa
- o lamaie (pentru salata de rucola)
- ulei de masline
- 3 chifle
- sare si piper dupa gust

Timp de preparare: 20-25 de minute

Cum se prepara:

Ungem gratarul cu putin ulei de masline si adaugam burgerii decongelati in prealabil. Ii prajim bine pe ambele parti, avand grija ca interiorul sa ramana moale si roz. I-am gatit aprox. 7 minute pe ambele parti. La sfarsit am adaugat sare si piper.

Intre timp am pus in Multicooker 500 de gr de cartofi (un ajutor de nadejde pentru cei preocupati de un stil de viata sanatos si de silueta deoarece oala este antiaderenta si pot gati cartofii ¨prajiti¨ cu o singura lingura de ulei de masline).


Am taiat apoi chiflele si le-am pus pe gratar, pentru a se incalzi si a capata o crusta aurie.


Salata de rucola este preferata mea caci contine putine calorii. Astfel, 50 de gr de rucola are numai 2 calorii.

Rucola este recomandata in dietele de slabit, fiind un aliment satios, care ajuta la diminuarea consumului de grasimi.

Eu am preparat o salata simpla de rucola cu suc de lamaie, la care am mai adaugat putin ulei de masline, sare si piper.


Cand au fost gata burgerii nu mi-a ramas decat sa-i asez pe jumatatea de chifla, sa adaug legume (rosii, castraveti, salata de rucola, felii subtiri de ceapa) si felii subtiri de cascaval afumat.

Aceasta este varianta mea sanatoasa si foarte gustoasa de burger de strut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu