joi, 20 octombrie 2016

Catrice Prime&Fine Review

Desi brandul Catrice e prezent de ceva timp pe piata noastra, pana de curand, nu m-am incumetat sa le testez produsele, in ciuda review-urilor pozitive pe care le citisesc mai mereu.

Intr-o zi cand ma plimbam prin oras cu orice alt gand decat achizitia de cosmetice, am dat cu ochii de un stand Catrice intr-un magazin de pe Iuliu Maniu.

Mi-am zis ca nu pierd nimic daca ma uit, dar mi-am promis solemn ca nu-mi voi cumpara un nou fond ten, avand in vedere ca acasa am cateva.

Am gasit mai multe produse dragute Catrice: rujuri mate, primeri sub forma de crema, fond de ten matifiant cu dispozitiv pipeta, pudre ilumatoare si altele.

Am vazut doua primere in tub, sub forma de crema, unul cu efect matifiant pentru ten gras si altul cu efect de luminozitate pentru ten sensibil/uscat.

Ma decid destul de repede, asadar am optat pentru cel matifiant, dar inainte sa platesc, ca tot schimbam pareri despre produse cosmetice cu domnisoara de acolo, mi-a recomandat un primer mousse care a spus ea, inchide porii instant.

Mi-a placut in primul rand recipientul, apoi compozitia sa ¨fluffy¨ adica mousse (are o structura asemanatoare fondului de ten L´Oreal Mousse, daca l-a folosit cineva vreodata).

M-am decis pentru acesta. Am apreciat ca cutia primerului era sigilata de la un capat la altul.


Ce inseamna primer?

Primerul se foloseste inainte de aplicarea fondului de ten pentru a netezi tenul, a micsora porii si/sau a diminua ridurile fine.

Primerul Catrice, am observat, pentru a avea efectul scontat, trebuie folosit in cantitate mica, exact cum mi-a recomandat vanzatoarea.

Trebuie sa aplicati o mica cantitate pe degete, de marimea unui bob de mazare, pe care sa o intindeti foarte bine pe ten.

Daca folositi o cantitate mare, mai ales daca aveti tenul mixt, va vezi alege cu pielea foarte lucioasa.

Folosit corespunzator, in cantitate mica, si aplicat prin miscari circulare pana este complet absorbit de ten, este excelent.

Mie imi place sa constat ca porii sunt vizibil diminuati si pielea catifelata, ca de bebelus. Acest efect vizibil de catifelare nu il are nici o crema pe care o folosesc.

Sunt atat de multumita de el, ca il aplic chiar si fara fond de ten; imi uniformizeaza tenul, imi micsoreaza porii si efectul silky este adorabil. Mie, cel putin, nu-mi ingrasa tenul, ci dimpotriva, imi tine sub control excesul de sebum din zona T. Dar, cum am spus, nu trebuie aplicat in cantitate mare.



Atunci cand il aplic inaintea fondului de ten, mi se pare ca obtin cele mai bune rezultate. Chiar este o diferenta vizibila intre aplicarea unei creme de fata+fond de ten si primer+fond de ten.

Fondul de ten se intinde mult mai bine, pare mai natural. Folosesc Estee Lauder Double Wear si imi place de 10 ori mai mult cum arata atunci cand aplic primerul Catrice. Porii sunt invizibili, iar tenul pare de portelan.

Eu am un ten care nu se impaca bine cu unii compusi care se gasesc in majoritatea produsele cosmetice, dermatocosmetice fie ele de lux sau nisa.  Care sunt acei compusi, nici eu nu stiu. Am observat ca si alte persoane reclama anumite iritatii sau faptul ca acele creme, fonduri de ten sau serumuri nu sunt noncomedogenice, deci nu sunt un caz singular.

Catrice Prime & Fine a trecut cu brio testul tenului meu capricios, iar eu nu pot fi decat multumita de achizitie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu