vineri, 7 octombrie 2016

Top 5 produse pe care nu le recomand

In ultima perioada am testat cateva produse care nu m-au convins.

Desi este posibil ca acestea sa fie compatibile cu alte persoane, mie nu mi se potrivesc.

Mai jos detaliez motivele pentru care le-am inclus in acest top ¨al rusinii¨.

1. Sephora demachiant termoactiv

Pe primul loc, si nu intamplator, se afla acest demachinat. Desi m-a intrigat textura lipicioasa (asemanatoare mierii), l-am cumparat deoarece am mai avut si alte demachiante sau exfoliante de la Sephora care mi-au placut.

Efectul termoactiv este cvasi-inexistent, foarte slab perceput. Textura semisolida a demachiantului nu este cea mai fericita alegere, caci nu poti folosi o discheta demachianta, ci trebuie sa fie aplicat cu degetele pe fata (cum spuneam lipicios) si ce e mai rau urmeaza.

Pe tenul mea a facut ravagii. Se pare ca am un ten sensibil, care nu tolereaza unii compusi din produsele cosmetice (uneori si dermatocosmetice). Dupa ce l-am folosit au aparut cateva puncte rosii.

Am decis sa-i mai acord 2-3 sanse produsului si sa spun ca totusi...poate acea reactie era o simpla intamplare. Mare greseala.

Abia acum, dupa cateva saptamani de cand nu-l mai folosesc, tenul meu pare ca in sfarsit si-a revenit. Daca continuam sa-l folosec probabil as fi ramas cu cicatrici de la acea acnee severa. O experienta cu adevarat neplacuta.

2. Servetele demachiantecu aloe vera DM

Fiindca locuiesc foarte aproape de un magazin DM si am cateva produse de la ei care-mi plac (inclusiv sampoanele), am decis sa-mi iau si aceste servetele. Dezamagire totala. Atat din punct de vedere al formei cat si al calitatii.

Recipientul in care sunt ambalate pare practic, in realitate nu e. Servetelele nu pot fi scoase nici cum.

Le-am si folosit doar (din fericire) de 2 ori. Am spus ca extractul natural de aloe vera se potriveste tenului normal-mixt.

Totusi, mie mi-a obturat porii si iarasi au aparut binecunoscutele 2-3 cosuri care ma avertizeaza imediat ca un produs nu se potriveste tenului meu.

Pentru moment prefer sa folosesc un sapun (Dove) pentru curatarea tenului. Mi se pare eficient, si nu am nici o reactie adversa. In sfarsit tenul meu este curat si arata luminos. Cum spuneam, uneori less is more.

 3. Pasta de dinti Splat Love

Inainte am folosit pasta de dinti neagra Splat Blackwood. Dintii erau mai albi, dar aroma nu prea placuta.

Asadar am decis sa iau o pasta care promite un efect de albire si o aroma irezistibila de zmeura si capsuni. Aroma placuta de fructe este discutabila (spre inexistenta, dupa parerea mea) si nici nu simt ca-mi curata dintii. De gustibus et coloribus non disputandum est...Indeed it is. :)

Totusi, este un produs pricey, care se gaseste numai in farmacii, deci trebuia sa se diferentieze de produsele de nisa, pe care le gasim in supermarketuri. Din pacate, pentru mine, nu functioneaza.

4. Deodorant Nivea Protect&Care

Cum am mai spus si in alt articol, pe mine aceasta gama nu m-a convins. Nu numai ca nu previne transpiratia, chiar simt ca transpir mai mult.

Credeti-ma ca, desi l-am luat acum 2-3 luni, nu l-am folosit decat de o data ¨in vivo¨si de cateva ori am facut teste acasa sa vad daca mi se pare mie ca nu e eficient. Mie cel putin (si nu transpir mult) nu mi se potriveste deloc.

5. Spray cu aroma de kiwi si ananas Adapt

Am luat sprayul din Douglas. Aroma placuta si revigoranta  de ananas persista pe piele fix cat il pulverizez. Adica 15 secunde.

Ramane in urma un iz discret de imbacsit. Am zis ca il pot folosi totusi pentru improspatararea aerului din casa. Nici un efect deci nu-l recomand.





3 comentarii:

  1. Deodorantul Nivea nici mie nu mi se potriveste. Am incercat un roll on de la Dm si sunt multumita de el. Oarecum. Varianta pe care am ales-o nu mi se potriveste dpdv al mirosului. Dar isi face treaba. Kisses

    RăspundețiȘtergere
  2. Deodorantul Nivea nici mie nu mi se potriveste. Am incercat un roll on de la Dm si sunt multumita de el. Oarecum. Varianta pe care am ales-o nu mi se potriveste dpdv al mirosului. Dar isi face treaba. Kisses

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu pe moment nu mai risc. Mai ales ca Dove sau Bourjois sunt la indemana si eficiente, cel putin in cazul meu. Iti recomand roll on Bourjois, au o gama extinsa si un miros fin, cel putin cele cu pudra minerala. :)

    RăspundețiȘtergere